Gå til innhold

Sapphire Radeon 9500 Non-pro suger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Colin Mcrae Rally krever en hel del av grafikkortet ditt,selv måtte jeg skru ned på detaljene i spillet får at det ikke skulle hakke(bruker ti-kort)

 

tror ikke ati 9500 er noe dårlig kort av den grunn.

renger med du bruker de siste driver til kortet ditt.

 

kan ikke annbefale annet enn og sette ned oppløsing eller mindre detaljene på.

Lenke til kommentar

Næh, synes det er bra jeg! Kjører Serious Sam: Second Encounter i 1024*768, OpenGL, alle settings på topp (quality), og samme i device manager, kjøres glatt!

 

Synes det fungerer kjempebra! :D Dermed, velger jeg Direct3D istedenfor OpenGL i Serious Sam hakker det i 1024*768.

 

Men kommer vel ann på resten av specs'ene òg da.

 

Nå sitter jeg med Pentium 4 2.4Ghz 800mhz FSB, Asus P4P800 Deluxe, 512mb DDR-SDRAM GeIL Golden Dragon Series 2cl ram, Sapphire Radeon 9500 Atlantis, og en sykt gammel IBM 30.7 harddisk...

 

Er fornøyd! :D

 

Får ikke kjørt 3DMark03 da.. Men det har med harddisken å gjøre... (mye muched på den hdd... :roll: )

 

Har du sjekket andre ting, forresten? Program som kjører i bakgrunnen, etc.... Andre spill?

 

Mvh,

Joachim F.

Lenke til kommentar

Har hatt store problmer med mitt Sapphire 9500 64MB-kort. Har prøvd flere drivere, men det er fortsatt problemer med at kortet henger seg opp i spill og 3D Mark. Dessuten er det noen sjenerende mørke horisontale striper når jeg starter opp Windows, eller går inn på skjermmenyen i Windows.

 

Komplett vil ikke akseptere at det er noe feil med kortet. De har testet det og fant at det var ok. Skal dit i morgen og prøve å få kvittet meg med kortet - selv om jeg måtte tape penger på det. J**la møkkakort! Sikkert et "mandagsprodukt". Har null problemer med Matrox G400-kortet jeg bruker til vanlig. Har også testet et Gainward MX440-kort, som også fungerer problemfritt.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg spilte Colin Mcrae Rally, så begynte skjermkortet å hakke litt. I starten var det ikke merkbart, men etter vært ble det for sinnsvakt.

Sier det rett ut: IKKE KJØP SAPPHIRE RADEON 9500 NP, DEN ER RÆVVA! :woot::woot:

 

:lol: Jeg er mer enn fornøyd med mitt Sapphire Radeon 9500 np kort, får 4500 i 3D mark 2003 og rundt 14000 tusen i 2001. Det "hakker" minimalt i Gothic 2, og det er nok det mest krevende spillet ute nå. SSå du er nok bare uheldig med kortet ( oppsettet) ditt.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg spilte Colin Mcrae Rally, så begynte skjermkortet å hakke litt. I starten var det ikke merkbart, men etter vært ble det for sinnsvakt.

Sier det rett ut: IKKE KJØP SAPPHIRE RADEON 9500 NP, DEN ER RÆVVA! :woot::woot:

 

Tror nok du må sette ned AA/AF på spill som krever mye maskinkraft.....

 

Tror det er greit å vite litt fakta før du går ut og dømmer et kort for Radeon 9500 er faktisk et veldig bra kort :wink:

 

Jeg ville kjørt spillet med max 4xAA (2x for bedre preformance?) og 8-16xAF prøv deg frem og se om det blir noe bedre.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg spilte Colin Mcrae Rally, så begynte skjermkortet å hakke litt. I starten var det ikke merkbart, men etter vært ble det for sinnsvakt.

Sier det rett ut: IKKE KJØP SAPPHIRE RADEON 9500 NP, DEN ER RÆVVA! :woot::woot:

 

Virker skikkelig seriøs du. Begrunner meningene dine meget bra :lol:

 

btw, hvordan i helsike kan et skjermkort hakke? Den var ny for meg.

 

Når du kjøper et billig skjermkort kan du ikke forvente at den yter topp på beste innstillinger i krevende spill. Du får det du betaler for, og ønsker du et kort som yter på det ypperste i krevende spill så kjøp noe dyrere.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg spilte Colin Mcrae Rally, så begynte skjermkortet å hakke litt. I starten var det ikke merkbart, men etter vært ble det for sinnsvakt.

Sier det rett ut: IKKE KJØP SAPPHIRE RADEON 9500 NP, DEN ER RÆVVA! :woot::woot:

 

Virker skikkelig seriøs du. Begrunner meningene dine meget bra :lol:

 

btw, hvordan i helsike kan et skjermkort hakke? Den var ny for meg.

 

Når du kjøper et billig skjermkort kan du ikke forvente at den yter topp på beste innstillinger i krevende spill. Du får det du betaler for, og ønsker du et kort som yter på det ypperste i krevende spill så kjøp noe dyrere.

 

ooooooooooooooooOOOOOOOOOoooooooo

 

"normale" folk forstått hva jeg mente med "hakke". Bildet LAGGER!!!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg spilte Colin Mcrae Rally, så begynte skjermkortet å hakke litt. I starten var det ikke merkbart, men etter vært ble det for sinnsvakt.

Sier det rett ut: IKKE KJØP SAPPHIRE RADEON 9500 NP, DEN ER RÆVVA! :woot::woot:

 

Virker skikkelig seriøs du. Begrunner meningene dine meget bra :lol:

 

btw, hvordan i helsike kan et skjermkort hakke? Den var ny for meg.

 

Når du kjøper et billig skjermkort kan du ikke forvente at den yter topp på beste innstillinger i krevende spill. Du får det du betaler for, og ønsker du et kort som yter på det ypperste i krevende spill så kjøp noe dyrere.

 

ooooooooooooooooOOOOOOOOOoooooooo

 

"normale" folk forstått hva jeg mente med "hakke". Bildet LAGGER!!!

 

Normale folk er ikke like latterlige som deg. De kan gjøre seg forstått på en god måte. At du ikke klarte å uttrykke deg på en skikkelig måte får være så som så, men når du i tillegg sier at R9500np suger fordi du opplever at det hakker har du sagt nok om deg selv...

Lenke til kommentar
Normale folk er ikke like latterlige som deg. De kan gjøre seg forstått på en god måte. At du ikke klarte å uttrykke deg på en skikkelig måte får være så som så, men når du i tillegg sier at R9500np suger fordi du opplever at det hakker har du sagt nok om deg selv...

 

 

Han kunne kanskje ha kommet med flere opplysninger om sine innstillinger, men du treneger vel ikke å komme med personangrep for det?

Lenke til kommentar
Normale folk er ikke like latterlige som deg. De kan gjøre seg forstått på en god måte. At du ikke klarte å uttrykke deg på en skikkelig måte får være så som så, men når du i tillegg sier at R9500np suger fordi du opplever at det hakker har du sagt nok om deg selv...

 

 

Han kunne kanskje ha kommet med flere opplysninger om sine innstillinger, men du treneger vel ikke å komme med personangrep for det?

 

Helt enig. Jeg bare forteller erfaringene mine med 9500np og hvordan problemet kan løses. Gå og legg deg. Få deg en god søvn, kanskje du ikke er like gretten imorn. :wink: hah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...