Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spiller nekter å funke - ISO kobling


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en Porsche 944 og har frem til nå bare lånt en spiller av en kamerat, men nå måtte han ha den tilbake.

 

Det endte med at jeg leverte den tilbake og kjøpte en billig Denver spiller slik at jeg i det minste får noe lyd i bilen, så kan jeg evt. oppgradere en annen gang. Har ikke penger til å legge ut for noe særlig mer nå...

 

DENVER_CAU-420%281%29.jpg

 

Noen som har vært borti denne spilleren før?

 

Anyways, jeg koblet den til ISO kablene jeg har i bilen, og nada skjer. Helt død. Satt tilbake en gammel spiller jeg hadde liggende, og den funket fint med de samme kablene (gammel Pioneer som med ødelagt CD-drev). Jeg antok at spilleren var defekt og byttet den i en ny. Satt i den nye Denver spilleren fersk fra butikken, og den var helt død.

 

Bruksanvisningen er rimelig tynn og enkel, så jeg skulle ikke tro at det var noe hokkus pokkus.

 

Noen til tips til hva som kan være galt? Har sett denne (samme modell) fungerende i en annen bil.

 

Skal uansett teste den i en kamerats Volvo i morgen, men jeg er ganske keen på å få fyr i den i dag! Ut å kjøre et stykke i natt!

 

Takker for tips :D

 

PS: Hvis det ønskes og trengs kan jeg ta bilder å legge ut.

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viste seg å være manglende konstantstrømledning! Fant den ikke med multimeteret heller, så ble til at jeg måtte legge en egen kabel fra batteriet til spilleren :)

 

Det funker fint det, bare husk sikring ved batteriet ;)

 

Funker ikke bare fint, men er og oftest den beste løsningen uansett :p

Orginale ledninger bruker å være noe drit..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...