Gå til innhold

Maskinen angripes hele dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får til stadighet en pop-up melding om angrep på maskinen min. Dette er veldig irriterende og forekommer 20 - 30 ganger i løpet av dagen.

Noen her som har erfaring med slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sånn uten videre?

Eller mens du er på nett?

Siden det er så hyppig, så tyder det kanskje på at du allerede har et form for virus på maskinen din.

Har du kjørt et søk med antivirusprogrammet?

Skrevet

Installer Microsoft Security Essentials og scan igjennom PCen, er nok noen virus på maskinen din, men hvorfor Canal Digital sin sikkerhetspakke? den er ikke engang topp 10 på sikkerhetsprogramtester? Jeg sier ikke det er dårlig men jeg har ikke hørt om noen bruke det før nå.

Kan være falske advarsler, eller at at 'angrepet' ikke er hva brannmuren tror det er.

-frank

Skrevet

Installer Microsoft Security Essentials og scan igjennom PCen, er nok noen virus på maskinen din, men hvorfor Canal Digital sin sikkerhetspakke? den er ikke engang topp 10 på sikkerhetsprogramtester? Jeg sier ikke det er dårlig men jeg har ikke hørt om noen bruke det før nå.

Kan være falske advarsler, eller at at 'angrepet' ikke er hva brannmuren tror det er.

-frank

Sikkerhetspakken er F-Secure med AV, brannmur og hele pakka.

Skrevet

-frank

Sikkerhetspakken er F-Secure med AV, brannmur og hele pakka.

Thanks..

Så han bør altså avinstallere F-secure dritet og installere MSE istede ;)

-frank

Skrevet

Vet ikke det...

F-Secure vant AV Comparatives i fjor, og overlegen over MSE i AV-Test...

Uansett ville jeg tatt jeg tatt et søk med et annet program før jeg velger "Ikke vis denne varselboksen igjen" i F-Secure.

Skrevet

Jeg har nå prøvd med antimalware og combofix, men får allikevel disse meldingene. Antimalware fant 7 infiserte filer som jeg fjernet. Combofix fjernet også en del, men det ser altså ikke ut til å ha hjulpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...