Athey Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Nå har ikke jeg veldig mye peiling, men det bildet likte jeg veldig godt
smort1 Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Artig og godt belyst krabat! En ørliten tanke utbrent kanskje, men egentlig ikke så skjemmende at det gjør noe. Den er nok i sitt rette element her ja.
wasco Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Dette ble veldig bra. Flotte farger og et skarpt og klart uttrykk Utbrendt???!!!?? Over hode ikke. Jeg testet bilde ditt i PS, og histogrammet gir ikke utslag på noen klippinger i det lyse området. Så hvor er dette bildet utbrent?
reginarr Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Skrevet 16. juli 2011 Wasco: takk for tilbakemelding! Jeg syntes det så litt utbrent ut til høyre på kaninen, men mulig det ikke er det altså
Tjernshaugen Skrevet 16. juli 2011 Skrevet 16. juli 2011 Wasco: takk for tilbakemelding! Jeg syntes det så litt utbrent ut til høyre på kaninen, men mulig det ikke er det altså Slett ikke utbrent. Det er et fint bilde av en kanin, ser ut som det er en tydelig halo på kanten av øyet, men ikke noe plagsomt.
Anbefalte innlegg