Gå til innhold

Hvor er dette


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne ha en uhøytidlig konkurranse her (inspirert fra et annet forum).

 

Den går ut på å gjette hvor et bilde er tatt. Den første som gjetter rett; får da lov til å legge ut neste bilde. Men ikke før forrige poster har bekreftet at det er rett.

 

Bildet må være tatt av den som poster; link eller vedlegg går greit.

 

Jeg begynner med dette bildet:

post-126935-0-86084700-1310680808_thumb.jpg

 

Jeg vil ha navn på by/land

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den går ut på å gjette hvor et bilde er tatt. Den første som gjetter rett; får da lov til å legge ut neste bilde.

 

Blir ikke lett dette, når det blir min tur skal jeg ta bilde av bjørka på utsiden av huset :p

 

For å være litt seriøs, kanskje man burde ta bilder av noe som er mer trafikkert, fra en plass som flere personer frekventerer en et par lokale turgåere :)

Lenke til kommentar

Spesifiser mer trafikkert? Minst 1million passerende daglig?

 

Bydelen jeg har tatt bildet utover har nærmere 30000 innbyggere, og dagli kjører minst like mange bergensere igjennom. Syntest du det er like lokalt som bjørken utenfor huset ditt bør du virkelig forbedre geografikunnskapene dine.

 

Alle som har gått 7.fjellsturen har sett utsikten utover denne bydelen. Får se om noen klarer å finne ut hvor det er nå, hvis ikke skal jeg poste svaret om en liten stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...