Gå til innhold

Cooler Master HAF X 942


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også på utkikk etter dette kabinettet og har samme problem som deg.

Har sendt en mail til dustin angående levering, men har ikke fått noen svar fra dem enda.

 

Er det noen som vet om et lignende kabinett som CM HAF X?

 

Da tenker jeg på funksjonene og ikke utseende.

Altså high air flow, støvfilter, romsligheten og osv.

Lenke til kommentar

In-Win dragon rider, antec 1200 og dark fleet skal vistnok være gode kainetter med mye plass og kjøleegenskaper.

 

Min gjetting på CM kabinettene er at det kommer nye eller oppgraderte versoner som skal erstatte de gamle.

Ingen av de kabinettene du nevnte her kan komme i nærheten av et HAF X, Antecs kabinetter er de dårligste du har nevnt, In-Win er et billigmerke som gir en del for penga, HAF X er et av de beste fulltowerne på markedet.

Lenke til kommentar

ser haf kabinettene er kommet tilbake nå(på komplett.no i allefall), så vidt jeg ser har de byttet it USB3 kablene som gikk til bak kabinettet med intern USB3, ellers er det vel helt likt.

 

Antec kabinettene er slettes ikke dårlige kabinetter, men som du sier arnie så kan de ikke konkurere med HAF kabinettene, poenget var bare å nevne noen andre kabinetter en HAF med god luftflyt(det for å besvare spørsmål i post #2) :)

Lenke til kommentar
Den har alltid hatt USB3.0

 

på den tidligere modellen måtte man dra en kabel igjenom eller rundt kassen og til baksiden av hovedkortet får å få USB3 i fronten av kabinettet. på den nye modellen er det en intern USB3kabel som kan plugges rett til hovedkortets USB3kontakt.

Endret av nomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...