PcTrObbelHjelp Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 Kom hjem fra ferie og pcn reagerte ikke når jeg prøvde å skru den på. Hadde tatt ut stikkontakta før jeg dro. Har på følelsen av at strømforsyninga har gitt opp (har skjedd før en gang), så tenkte å kjøpe en ny. Husker ikke nøyaktig hvor lenge jeg har hatt strømforsyninga, men kan godt være en 5 års tid Den jeg har for øyeblikket. https://prisguiden.no/produkt/mist-modulaer-600w-41196/detaljer Jeg bruker 3 av de avlange 4 pins portene, 1 S-ATA port, 8 pins porten og 24 pins porten. Hadde vært fint med litt hjelp eller veiledning til å finne ut hva slags strømforsyning jeg kan erstatte den med. *Disclaimer* Jeg er ingen pc ekspert
Smirnoff Skrevet 13. juli 2011 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Denne, mye bedre enn hva du hadde selv om det er 40W mindre. Men den er ikke på lager for øyeblikket kan det se ut som. :/ Alternativt denne. Også relativt god PSU. Forøvrig ville jeg kanskje testet PSU før utbytte, bare sånn i tilfelle rottefelle. Link PSU jumpstart Endret 13. juli 2011 av Smirnoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå