Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan vi få til. Men mon tro om "ABC Læring" er et dekkende navn for dette. Hva tror dere? Vi burde vel også kanskje få egne sider til kategoriene, som presenterer de på en god måte.

 

Vi får jo se hva andre mener også.I dette tilfellet var egentlig den funksjonen på sin plass for å hjelpe en bruker for å se om exif fulgte med opplastingen.Ja kunne slettet ett bilde da,men du vet hur det er... ;);)

Lenke til kommentar

På akam er det stor trafikk i månedstrådene - hvor man generelt stapper inn bilder og slenger en kommentar i ny og ne - dere digitister kunne også komme innom der en tur hvis dere bare "vil dele bilder" uten at det skal være Bildekritikk?

 

Har vært innom fra tid til annet og tittet.. Mye bra bilder, men veldig annerledes en bildekritikken.....og så er det vel slik at gamle vaner er vonde og vende.

Lenke til kommentar

Har også fjernet "ABC Læring" fra feedene på forsiden. Husker at det var ønske om det på gamle digit en gang... Men ABC Læring bilder skal fortsatt dukke opp i bildekritikken sant?

 

 

Vel, det gjorde det ikke før, da det var fritt antall bilder på ABC-læring. Her må det nok velges, for eller blir det et "hull" i begrensningen på ett bilde pr. døgn.

 

Edit: ..og når jeg tenker meg om, var det for å gi mulighet til å legge inn alternativer til bilder på bildekritikken og da blir min konklusjon at de ikke skal være med på den siden

Endret av Erik Nordhagen
Lenke til kommentar

Har også fjernet "ABC Læring" fra feedene på forsiden. Husker at det var ønske om det på gamle digit en gang... Men ABC Læring bilder skal fortsatt dukke opp i bildekritikken sant?

 

 

Vel, det gjorde det ikke før, da det var fritt antall bilder på ABC-læring. Her må det nok velges, for eller blir det et "hull" i begrensningen på ett bilde pr. døgn.

 

Edit: ..og når jeg tenker meg om, var det for å gi mulighet til å legge inn alternativer til bilder på bildekritikken og da blir min konklusjon at de ikke skal være med på den siden

 

Ble det gjort noe mer med dette?

Lenke til kommentar

Vel, det gjorde det ikke før, da det var fritt antall bilder på ABC-læring. Her må det nok velges, for eller blir det et "hull" i begrensningen på ett bilde pr. døgn.

Jeg testet litt i går, og så lenge man begynner med å legge inn bilder på ABC-Læring, så går det greit. Men når man har fylt opp kvoten av blidekritikk bilder, så kommer man heller ikke inn på ABC-Læring

Edit: ..og når jeg tenker meg om, var det for å gi mulighet til å legge inn alternativer til bilder på bildekritikken og da blir min konklusjon at de ikke skal være med på den siden

Nå som det meste er plass, så dukker behovet opp for flere versjoner mer og mer.

Lenke til kommentar

Vel, det gjorde det ikke før, da det var fritt antall bilder på ABC-læring. Her må det nok velges, for eller blir det et "hull" i begrensningen på ett bilde pr. døgn.

Jeg testet litt i går, og så lenge man begynner med å legge inn bilder på ABC-Læring, så går det greit. Men når man har fylt opp kvoten av blidekritikk bilder, så kommer man heller ikke inn på ABC-Læring

Edit: ..og når jeg tenker meg om, var det for å gi mulighet til å legge inn alternativer til bilder på bildekritikken og da blir min konklusjon at de ikke skal være med på den siden

Nå som det meste er plass, så dukker behovet opp for flere versjoner mer og mer.

 

Det er jo ok å teste, og til det formålet kan man bruke ABC-læring. Det er likevel ingen grunn til at det skal komme på bildekritikk siden. Men jeg ser du har lagt inn 4 bilder idag, grensen skulle nå ligge på 2 pr. kalenderdag?

Lenke til kommentar

Det er jo ok å teste, og til det formålet kan man bruke ABC-læring. Det er likevel ingen grunn til at det skal komme på bildekritikk siden. Men jeg ser du har lagt inn 4 bilder idag, grensen skulle nå ligge på 2 pr. kalenderdag?

2 av de er på ABC-Læring, så de telles ikke. Men ettersom jeg nå har lagt inn det andre på "ekte" bildekritikk, så er jeg lukket ute, også fra ABC-Læring frem til midnatt.

 

De to fra ABC-Læring skal vel egentlig ikke vises på bildekritikksiden ?

Lenke til kommentar

- "ABC Læring" er nå endret til "Prøverommet".

Ulempen er at den havner lenger ned på listen i nedtrekksfanen. Men jeg kan skrive en snutt om det i infosidene ("Hva er "Prøverommet" (tidligere ABC Læring) ?"), så forklarer jeg samtidig opplegget rundt opplastingsgrense og den kategorien.

 

- "Prøverommet" vises ikke i feedene på forsiden eller i bildekritikken, med mindre du velger det

 

- "Prøverommet" har ubegrenset antall opplastinger per dag. Kanskje vi burde begrense denne litt også, til la oss si 4 bilder per dag? Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar

- "ABC Læring" er nå endret til "Prøverommet".

Ulempen er at den havner lenger ned på listen i nedtrekksfanen. Men jeg kan skrive en snutt om det i infosidene ("Hva er "Prøverommet" (tidligere ABC Læring) ?"), så forklarer jeg samtidig opplegget rundt opplastingsgrense og den kategorien.

 

- "Prøverommet" vises ikke i feedene på forsiden eller i bildekritikken, med mindre du velger det

 

- "Prøverommet" har ubegrenset antall opplastinger per dag. Kanskje vi burde begrense denne litt også, til la oss si 4 bilder per dag? Eller hva tror dere?

 

Erfaringsmessig er ikke det noe problem, så det kan ses an.

Lenke til kommentar

- "ABC Læring" er nå endret til "Prøverommet".

Ulempen er at den havner lenger ned på listen i nedtrekksfanen. Men jeg kan skrive en snutt om det i infosidene ("Hva er "Prøverommet" (tidligere ABC Læring) ?"), så forklarer jeg samtidig opplegget rundt opplastingsgrense og den kategorien.

Bra! Det at den havner langt nede på listen gjør ikke noe for min del.

 

- "Prøverommet" vises ikke i feedene på forsiden eller i bildekritikken, med mindre du velger det

God løsning.

 

- "Prøverommet" har ubegrenset antall opplastinger per dag. Kanskje vi burde begrense denne litt også, til la oss si 4 bilder per dag? Eller hva tror dere?

4 om dagen høres i utgangspunktet greit ut. Kan muligens hende en treffer veggen der; slik som nå når jeg testet rundt EXIF info.

 

Men klarer du å endre slik at prøverommet er fortsatt tilgjengelig når kvoten i kritikken er fyllt opp for dagen? Kan f.eks. låse kategori til Prøverommet med en liten forklaring bak.

Lenke til kommentar

- "Prøverommet" har ubegrenset antall opplastinger per dag. Kanskje vi burde begrense denne litt også, til la oss si 4 bilder per dag? Eller hva tror dere?

Erfaringene fra gamle Digit, er at for mange opplastinger på ABC aldri har vært noe problem.

Ellers synes jeg tittelen "prøverommet" er en utmerket ide

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...