Gå til innhold

Problemer med innlogging for eksisterende diskusjon.no-brukere


Anbefalte innlegg

Har du allerede en konto på diskusjon.no som du ikke får til å logge inn med? Da er løsningen følgende:

 

Logg ut og inn på diskusjon.no

 

Fungerer ikke dette må du bytte passord, samt logge ut og inn. Etterpå kan du bytte passordet ditt tilbake til nåværende passord.

 

Beklager ulempene dette medfører, men vi får desverre ikke til å løse det på noen annen måte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt merke til at når jeg kommer fra diskusjon.no over til digit.no, så må jeg logge inn med en gang. Kikker jeg på bilder i digit.no utne å logge inn, så blir jeg kastet ut av digit.no.

 

Jeg er vel innom diskusjon.no/digit.no fra minst tre maskiner i løpet av en dag, så jeg blir logget ut i øst og vest og må da passe på å logge inn igjen. Det gjelder kun digit.no.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har du allerede en konto på diskusjon.no som du ikke får til å logge inn med? Da er løsningen følgende:

 

Logg ut og inn på diskusjon.no

 

Fungerer ikke dette må du bytte passord, samt logge ut og inn. Etterpå kan du bytte passordet ditt tilbake til nåværende passord.

 

Beklager ulempene dette medfører, men vi får desverre ikke til å løse det på noen annen måte.

 

Hvorfor i all veren skal vi logge ut fra digit og inn på diskusjon.no når vi allerede befinner oss inne på digit? Jeg måtte faktisk ha hjelp pr telefon for jeg fant ikke fram og grønn på nett er jeg ikke. Jeg synes dette bare blir tøvete. La digit få sitt forum. Jeg har ikke et fnugg av interesse å se alle trådene andre steder når det er digit jeg er på.

For meg fremstår det som en ikea-løsning. Billig, men ikke regn med at det har noen varighet. :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en engangs-fix for brukere som hadde diskusjon.no-konto før nye digit ble laget. Disse kontoene ble ikke synkronisert riktig, og det er desverre ikke stort vi kan gjøre med det nå, annet enn at brukerne selv må "refreshe" kontoene sine. Det er ikke tilsynelatende ikke mange det er snakk om heldigvis.

 

For alle andre brukere, og etter denne oppfriskringen er det bare å bruke digit som vanlig. Logger man inn, logger man inn på diskusjon.no også, logger man ut gjelder det samme.

 

Vi kan imidlertid prøve å skape en bedre dokumentasjon akkurat på dette feltet. Jeg har tidligere lagt ut denne:

http://www.digit.no/info#loginError

 

Men skal se om jeg kan få gjort det litt enklere.

Lenke til kommentar

Dette er en engangs-fix for brukere som hadde diskusjon.no-konto før nye digit ble laget. Disse kontoene ble ikke synkronisert riktig, og det er desverre ikke stort vi kan gjøre med det nå, annet enn at brukerne selv må "refreshe" kontoene sine. Det er ikke tilsynelatende ikke mange det er snakk om heldigvis.

 

For alle andre brukere, og etter denne oppfriskringen er det bare å bruke digit som vanlig. Logger man inn, logger man inn på diskusjon.no også, logger man ut gjelder det samme.

 

Vi kan imidlertid prøve å skape en bedre dokumentasjon akkurat på dette feltet. Jeg har tidligere lagt ut denne:

http://www.digit.no/info#loginError

 

Men skal se om jeg kan få gjort det litt enklere.

Mulig det ikke gikk tydig nok fram det jeg skrev Terje. Jeg mente at jeg gidder ikke scrolle nedover for å finne digitforumet. På diskusjon dått enno er det så mye drit at jeg bare blir matt. Jeg vil, og det er jeg sikker på at jeg ikke er alene om (tvert om), bare gå rett inn i vårt forum uten å måtte gjette meg til hvor det ligger hen. Det er kanskje en enkel sak å fjerne alt annet enn digitrelaterte tråder for vi som er logget inn som digitbrukere....ja ?

 

Ikke misforstå; Jeg er ikke sur :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du digit.no skin når du surfer i forumet? Det vil si "Digit.no" valgt i skinvelgeren nederst på forumet. I dette skinnet er det en direktelink til "Tilbakemeldinger Digit.no" nokså rett under "Forum" tittelen.

 

Det har kommet inn forslag om å legge inn direktelinker til tilbakemeldings- og bildekritikkforumet når man hovrer musa over "Forum", det kan vi sikkert få til å implementere.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette er en engangs-fix for brukere som hadde diskusjon.no-konto før nye digit ble laget. Disse kontoene ble ikke synkronisert riktig, og det er desverre ikke stort vi kan gjøre med det nå, annet enn at brukerne selv må "refreshe" kontoene sine. Det er ikke tilsynelatende ikke mange det er snakk om heldigvis.

 

For alle andre brukere, og etter denne oppfriskringen er det bare å bruke digit som vanlig. Logger man inn, logger man inn på diskusjon.no også, logger man ut gjelder det samme.

 

Vi kan imidlertid prøve å skape en bedre dokumentasjon akkurat på dette feltet. Jeg har tidligere lagt ut denne:

http://www.digit.no/info#loginError

 

Men skal se om jeg kan få gjort det litt enklere.

Mulig det ikke gikk tydig nok fram det jeg skrev Terje. Jeg mente at jeg gidder ikke scrolle nedover for å finne digitforumet. På diskusjon dått enno er det så mye drit at jeg bare blir matt. Jeg vil, og det er jeg sikker på at jeg ikke er alene om (tvert om), bare gå rett inn i vårt forum uten å måtte gjette meg til hvor det ligger hen. Det er kanskje en enkel sak å fjerne alt annet enn digitrelaterte tråder for vi som er logget inn som digitbrukere....ja ?

 

Ikke misforstå; Jeg er ikke sur :thumbup:

 

Helt enig med Ragnar. Dette er ikke bra :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...