Gå til innhold

BK: BaloonMood!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg om bassengvoktere :D

 

Morsom vinkel og fine linjer. Jeg ville nok a skrudd opp kontrasten noe og så ville jeg ha rettet opp bildet slik at flisene på venstre side er parallelle vi får inntrykk at overflaten er horisontal. edit: Å rette opp eetter flisene på venstre side viser seg å blir for mye.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om bassengvoktere :D

 

Morsom vinkel og fine linjer. Jeg ville nok a skrudd opp kontrasten noe og så ville jeg ha rettet opp bildet slik at flisene på venstre side er parallelle vi får inntrykk at overflaten er horisontal. edit: Å rette opp eetter flisene på venstre side viser seg å blir for mye.

 

 

Takker !

Trengs nok ekstra mye kontrast under vann ja. Alt blir liksom "nedtonet".... Må nok til med litt kreativ redigering på sådanne bilder.

Når jeg kommer i det rette Element om ikke så alt for lenge skal det nok bli fart på sakene..... :cool:

 

Funderte litt på beskjæring/ev. oppretting, men fant ikke noen av justeringene "helt riktig" i noen av forsøkene. Vinkler og alt blir jo ikke helt som de skal være når lyset brytes i vannet.... :whistle:

 

Fint stemningsbilde,+for at vi "voksne" leker litt:)

 

 

TAkker!

Er alltid leken jeg vettu... :thumbup:

 

HeHe he stilig, :) voksne må også få lov å delta i leken ;)

 

TAkker!

Jeg blir iallefall "alltid" med på leken. Er ikke vannmann for ingenting vettu... ;)

Lenke til kommentar

Et artig undervannsbilde med ballonger som minst må være fyllt med tungtvann :)

Skulle gjerne sett litt mere trøkk i farger og kontrast :innocent:

 

Takker!

Alt blir liksom "nedtonet" under vann, men med det rette Element snart installert skal det nok bli orden på sakene (må bare få meg PC som takler programmet først) .... :new_woot:

Lenke til kommentar

Et artig og orginalt "feriebilde" :cool:

Savner litt kontrast og litt mer punch i farger og lys. Bildet virker litt overeksponert. Men det er kanskje ikke så lett å justere blenderåpning og eksponeringstid under vann :D

 

Takker!

 

Ser det med både kontrast og farger (iallefall når jeg er under vann) :thumbup:

 

Holder jeg pusten lenge nok så skal jeg nok greie det og. Foreløpig går det på Auto....:roll:

 

Må da være vannballonger, dette her. Uhm - "undervannballonger", mener jeg. :)

 

Takker!

 

Iallefullafall ballonger under vann/i vann/med vann osv.... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...