Gå til innhold

Inngå ny binding, før gjeldende et utgått?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

For litt under et år siden kjøpte jeg meg ny mobil. Jeg har nå problemer med denne, og ønsker å kjøpe meg ny.

I fjor høst kjøpte jeg med 12 måneders binding. Jeg har to måneder igjen av denne.

 

Mitt spørsmål er om jeg kan kjøpe ny mobil, med abb. fra Telenor (som jeg har fra før av også) nå?

Kan jeg på en måte legge den nye bindingstida i kø bak den jeg har i dag. Slik at når nåværende binding utgår, så trer den nye 12-månders bindinga i gang? Jeg har ingen problemer med dette, men trenger ny telefon raskt.

 

 

Tusen takk for hjelp, og spør gjerne om noe er uklart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tre mulige scenarioer:

1. Bestillingen blir registrert som normalt, da Telenor ikke har registrert avtaletid på ditt abonnement. (Lite trolig)

2. Du får feilmelding under bestilling, med beskjed om at du har avtaletid, og du bes kontakte kundesenteret. (Trolig)

3. Bestillingen blir registrert som normalt, men du vil i ettertid bli fakturert for brudd på avtaletid. (Mulig)

Lenke til kommentar

Det er tre mulige scenarioer:

1. Bestillingen blir registrert som normalt, da Telenor ikke har registrert avtaletid på ditt abonnement. (Lite trolig)

2. Du får feilmelding under bestilling, med beskjed om at du har avtaletid, og du bes kontakte kundesenteret. (Trolig)

3. Bestillingen blir registrert som normalt, men du vil i ettertid bli fakturert for brudd på avtaletid. (Mulig)

 

Alternativ 3 tror jeg vil bli casen her for det gir Telenor maks inntekter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...