Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om sex uten kondom.


Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Har nylig debutert sammen med kjæresten - begge helt ferske på alt seksuelt - og vi har lyst til å prøve oss uten kondom, men er redd for de mulige konsekvensene. :p Jeg lurer da på om det er noen særlig mulighet for graviditet om jeg aldri kommer inni henne, men "hopper av" i veldig god tid (for vi er såpass paranoide at jeg ikke tar sjanser).

 

Jeg trenger ingen preken på metoden eller noe. Den har jeg hørt nok før. Vi vil bare prøve det ut og kjenne på det, og ikke nødvendigvis gå hele veien. Om jeg drar ut lenge før jeg kjenner tegn til klimaks, vil vi da være relativt trygge? Eller er det fortsatt mulig at litt sæd kommer ut mens vi "trapper opp"?

 

På forhånd takk!Postet av anonym: a546c6c19256c9445ad1f5de6cebc26d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husk angrepille er kun 70% sikker. Om egget først er befrukta nytter det ikke med angrepille. Det er ingen abbortpille... Angrepillen utsetter bare eggtløsninga og hindrer det til og feste seg (eller noe sånt)...

 

 

 

PS: Fatter'n hoppet i svingen, så kom jeg (djævelungen) 9mnd senere! :dremel:

Endret av Lakshore
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Uansvarlige idioter. Bruk kondom.

 

Edit:

 

Oj, ser nå at du bare hadde tenkt på å gjøre det. Fortsatt veldig uansvarlig. Jeg anbefaler å fortsette å bruke kondom, eventuelt sette jenta på P-piller eller lignende prevansjonsmidler.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Så la oss ta et lite regnestykke.

 

Tar no en veldig generell en.

 

Alderen deres tatt i betraktning så antar eg at du er omtrent 60% fruktbar, noe som er helt normalt.

 

Så er det jo 1-30/31 sjangs for at dere har sex på den dagen der er høgst sansynlighet for graviditet.

 

uten og skravle ned noe jævlig kom eg til drøye 24% med litt hode rekning

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...