Gå til innhold

Ser etter coop-/multiplayer-spill! (PC, 360)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dama sliter med bekkenløsning og i den forbindelse er det mye vanskeligere å ut å finne på aktive ting med henne. Hun kjeder seg en del, men er en spill-person og dermed tenkte jeg at jeg kunne finne et artig spill vi kunne spille sammen. Har spillt litt Runes of Magic (MMO til Pc) sammen, men er litt lei av dette for tiden. Ser etter spill som kan kjøre på 2-3 år gamle laptopper evt spill til 360. Helst skal man kunne samarbeide i mot computerstyrte motstandere da begge er veldig konkurransemennesker og det er greit hvis vi fremdeles kan være glade i hverandre når kvelden kommer (dårlige både vinnere og tapere begge 2 :p). Skal IKKE være skytespill, da dette er noe dama hater. Har prøvd å få henne med på Halo. Kan gjerne være et RPG spill eller lignende. Flott hvis det er en rollefordeling hvor man er avhengig av hjelp fra den andre også.

 

Noen forslag til spill? Er avhengig av at det kan kjøre på Vista også uten at man trenger å fikse og trikse med routere osv for å koble seg sammen, hvis ikke hadde både AOE2 og RA2 vært geniale. :)

 

-Bentein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tomb Raider: Guardian of Light passer bortsett fra at det er en del skyting. Men test demoen.

 

Lara Croft: Guardian of Light er det samme spillet regner jeg med? Finner ikke noen demo til pc, så må vel prøve demon på XBLA i morgen :)

 

Edit: Bestekameraten min har Portal2, så er enkelt å greit å låne det for å finne ut om det kan gi noen dagers underholdning. Ikke prøvd eneren, men har forstått det slik at det ikke er så historiedrevet at det skal ha noe å si? Har visst fått god kritikk også så vidt meg bekjent. :)

Endret av Bentein_InnleggNO
Lenke til kommentar

Coop-delen en egen campaign i Portal 2, men jeg kan tenke meg at denne blir litt komplisert uten å ha spilt noe singleplayer.

 

Personlig ville jeg nok anbefalt å spille 1'ern først for å få så mye ut av storyen som mulig, men det er ikke nødvendig. Den har heller ikke noen coop-del.

 

Men ja, ta å lån spillet så får du testa litt i det minste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...