Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente som har hatt sex tidligere


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 17 år som har fått følelser for en jente jeg treffer ofte. Hun er en person de aller fleste kommer godt overens med. Hun er kanskje ikke den peneste, men jeg kan ikke se for meg en gutt avvise henne viss hun kommer bort til han. Det er slik hun er, hun får kontakt med dem hun vil, og kan egentlig kline med de hun vil. Noe hun også har gjort, klint med ekstramt mange i vennekretsen min. Jeg har ikke sitt på dette som noe problem, men her en dag fant jeg ut at hun for ca et år siden hadde ligget med en kompis av meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg reagerte. Følelsene gikk ikke bort, men jeg ble egentlig bare lei meg når jeg hørte det. Jeg vet at det er normalt alt kjærester har hatt sex med andre før deg. Men jeg syns bare det var så utrolig trist og høre. Vi har tatt det opp med henne med en morsom undertone hvor vi egentlig bare ler av det. Det virker ikke som om hun er så veldig stolt over det. Jeg er usikker på om jeg vil har noe videre forhold med henne når jeg vet at hun roter med så mange forskjellige.

 

Det jeg lurer på er hva andre syns om dette. Hadde dere brydd dere ? Eller er det bare jeg som overreagerer ?

 

Postet av anonym: 5c6d7da45537b3c5b5a637261c45e137

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slapp heilt av og forsett med det du føler rett, du sier sjøl at ho ikkje virker stolt av det, men det KAN egentlig være at ho følte seg dum visst dere hadde denne "humortistiske undertonen" (kjem jo annpå ka du legger i dette). Noen ønsker å eksprementere meir enn andre ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om hun er interessert i et videre forhold med meg. Det er det som er så vanskelig med henne, hun roter/flørter med så mange at jeg vet ikke hvor jeg har henne. Men jeg vet at hun liker meg veldig godt. Hun reiste blandt annet til Rhodos i går. Da sente vi litt meldinger til hverandre, hvor hun sa hun kom til og savne meg osv. Vi møttes også samme kveld, hvor hun ga meg en god klem og et skyss på skinne. Dette gjorde hun ikke med de andre guttene som var der.

 

Men ja, kanskje det bare er jeg som overreagerer.

 

 

Postet av anonym: 5c6d7da45537b3c5b5a637261c45e137

Lenke til kommentar
skyss på skinne

Du har veldig god rettskriving ellers i dine innlegg, så jeg vil bare tipse deg om at det skrives "kyss på kinnet" :)

 

Mange sier "kj"-lyden som "skj", men det er egentlig en talefeil. Så det kan være lurt å i det minste ihvertfall ikke skrive det sånn. Kiosk uttales ikke skjosk, men kjosk, for eksempel :)

 

Beklager off-topic... men akkurat denne skrive- og tale-feilen føler jeg alle fortjener å bli tipset om for mange bedrifter ser veldig på hvordan personen de har inne til intervju snakker og skriver. Surt å miste en jobb på dette grunnlaget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle har en historie og det må man bare godta. Når det kommer til deg og denne jenten så må du bare spørre deg selv om du kan ha et forhold til henne selv om hun har hatt et seksuelt forhold til ene kameraten din. Personlig så synes jeg ikke dette er noe å skrike over, og hvis det ikke hadde vært min nærmeste barndomskamerat det var snakk om så ville ikke jeg brydd meg.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Som andre har poengert - du overreagerer. Alle menn har selvsagt et ønske om å være den første, men det lar seg ikke alltid gjøre. Jeg er sikker på at du er en fantastisk jente selv om hun ikke er jomfru. At hun ikke er stolt av det er et bra tegn. Det viser at det muligens var et feiltrinn fra hennes side. Dersom jomfrudom er essensielt for ditt valg av partner, blir det færre og færre å velge mellom for hver dag som går. Hopp i det, er mitt råd.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Har det helt likt som trådstarter :p nesten ihvertfall, men er litt rart og tenke på når man er yngre og hvis man kanskje har fått vite at dama angrer på det i tilleg så blir man litt mer oppmerksom på det ;)merker det selv, at når hun forteller at hun har ligget med en så angrer henne egentlig på det så synes man litt synd på henne da det nesten var mot hennes egen vilje den gang :p

 

ihvertfall hva jeg tror, bare skyt meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...