Gå til innhold

Bugs i vietcong !?


Anbefalte innlegg

Når jeg spiller vietcong...

Så etter 10 eller så, så starter en rar bug..

Personene forsvinner ned i bakken slik at jeg bare kan se skuldrene og hodet mangler! Er dette bare for meg eller er det noen andre som oxo har opplevd dette ?

 

For det er veldig irriterende og ødelegger VELDIG mye av spillet pga. at dem ikke kan treffe meg når dem er nedi i bakken..

 

Så lurer jeg på noe annet..!

I spillet.. skal virkelig japsene tåle så mye eller er det oxo bare 1 bug.. ?

For jeg kan bruke opptil flere magasiner på en eneste mann!

Og når jeg treffer han så blør han ikke heller, han bare står der og ser jappsete ut...!!!

 

HJELP MEG !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er det ikke japser det er Vietnamesere popelært kalt gulinger/gooks er ingen bug at de tåler så mye dessverre er bare sånn.

Det første du nevner er ikke en bug det heller det er bare en grusom graffikfeil.

Hvis du laster ned kantutgjevning til skjermkortet ditt så blir det ikke så synlig men feilen er der fortsatt.

Lenke til kommentar

lånte en piratkopi selv engang.... tror det var en beta versjon eller preview eller noe... iallefall hadde den de samme problemene du nevner... kjøper du vietcong og patcher spillet vil nok mennene beholde hodet og "vietcong-soldatene" dø lettere... men har du ikke penger til det så vet jeg ikk hva som kan hjelpe deg...

Lenke til kommentar
offtopic; gulinger/gooks/dinks/whatever er rasistiske betegnelser. det som vil være korrekt å si er vietminh/vietcong soldater

 

ontopic; den "bugen" du snakker om skyldes mest sansynelig at du har en piratkopi.

 

 

Jepp, USA kalte dem gulinger, gooks og dinks, etc

de kaller seg selv gulinger og gooks, men det er selvironi...

Lenke til kommentar

Vet hvordan du fikser feilen.

Ikke SÅ vanskelig ;)

Men, skal ikke gi deg opplysninger. Det vil bare føre til at jeg bannes osv.

Noe jeg absolutt ikke gidder !

[Gammel,sur,grinete, kjerring modus på]

Uansett, hvis en liker et spill meget godt, hva er feil med å kjøpe det ?

Hvis alle hadde tenkt som deg - hadde det ikke blitt noen penger til spillutviklere noe som tilsier: null spill !

Så fyfy ! Skam deg nå

[Gammel,sur,grinete, kjerring modus av]

Lenke til kommentar

Mafakka!

 

Jeg ha jo ganske mange spill orginale som jeg har kjøpt etter at jeg har prøvd demoer og kopier..

 

Men jeg gidder jo ikke kjøpe det hvis det ikke er bra og bøgger da..

Slik tester jeg spill ialfall..

Og dette er urealistisk 2 teh bone da..

Menn som tåler 100+ skudd og menn nede i bakken gir iallefall ikke meg et bra førsteinntrykk da.. :woot:

Lenke til kommentar

Hvis du laster ned kantutgjevning til skjermkortet ditt så blir det ikke så synlig men feilen er der fortsatt.

 

Med fare for å virke pirkete, last ned kantutjevning? Går utifra at du snakker om AntiAliasing (for ATI sin del kalt SmoothVision)? Dette er ikke noe eget du kan laste ned, du har det allerede, ligger i driverne, sjekk avanserte innstillinger for skjermkortet ditt.

 

Men som de andre sier, skaff deg orginalversjon så slipper du dette.

 

Eller enda bedre, gå i butikken og kjøp deg Operation Flashpoint m/Resistance... :woot:

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Hvis du laster ned kantutgjevning til skjermkortet ditt så blir det ikke så synlig men feilen er der fortsatt.

 

Med fare for å virke pirkete, last ned kantutjevning? Går utifra at du snakker om AntiAliasing (for ATI sin del kalt SmoothVision)? Dette er ikke noe eget du kan laste ned, du har det allerede, ligger i driverne, sjekk avanserte innstillinger for skjermkortet ditt.

 

Men som de andre sier, skaff deg orginalversjon så slipper du dette.

 

Eller enda bedre, gå i butikken og kjøp deg Operation Flashpoint m/Resistance... :woot:

 

 

des,OUT!

 

 

 

Kantutgjevning er noe man kan laste ned til Radeon kort jo,men det heter hydravision det man kan laste ned mens det på cd'en som følger med radeon kortet heter smoothvision.

Her skal du få en link fordi jeg er så snill :Dhttp://mirror.ati.com/companyinfo/glossary...sion/index.html

Lenke til kommentar

Vrøvl!

 

HYDRAVISION™- Expand your horizons  

overview

 

HYDRAVISION™ Multi-monitor Management Software enables you to tailor your desktop to the way you work, so you can manage increased amounts of information and improve your productivity. Your productivity is increased thanks to two aspects HYDRAVISION™:

Breadth - increase your desktop work space by using up to two monitors

Depth - create multiple layers of desktop workspace with Multi-Desk

Flexible and easy to use  

Within minutes HYDRAVISION™ gives you the power to manage independent monitor display features and:

Determine the behavior of pop-up windows and dialog boxes in different applications

Switch between desktop with a mouse click or "Hot Key"

Vary your settings from one application to the next

Customize the features of HYDRAVISION™ to an application

 

Increase your productivity  

ATI wanted to increase your productivity even more, so we have introduced more cool features in version 3 of HYDRAVISION™:

Transparent windows and menus

"Always-on-Top"

Multi-Desk properties

Cycle through desktops view

Move To Monitor

Internet Explorer extension

 

 

Learn more about HYDRAVISION™ features.  

 

Download HYDRAVISION Now!

 

 

Lær deg engelsk... :grumpy:

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...