Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke jenta?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på ferie hos slektningene mine som bor i Sverige, og jeg har vært i Sverige cirka 1 måned nå. Har gått en kurs så det kan hende jeg får meg jobb i Sverige også...

 

For snart 1 uke siden så sendte jeg noen SMS til ei jente hjemme i Norge som jeg liker. Hun sa at hun savnet meg for at jeg var "hyggelig osv" + at jeg måtte "komme hjem nååå:D" Så fortalte jeg at jeg kansje skal flytte til Sverige å jobbe. Da kom meldinga: "Hæ :( Du får faen ikke flytte! :("

 

Orker ikke skrive alt her, men hvordan skal jeg tolke dette? Jeg er jævlig dårlig på å forstå meg på jenter!

 

Jeg er 19 år og jenta er snart 17 år.

 

 

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svarene :) Men det kan jo også være at hun bare sier slikt for å virke trivelig, selv om hun kansje ikke bryr seg?

 

Ja, jeg har en tendense å tenke negativt...

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Du tjener ingenting på å tenke negativt, og du har alt å vinne på å tenke positivt.

Forvent at hun liker deg, da får du mer selvtillit, jenter tiltrekkes primært av selvtillit.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Før jeg dro til Sverige så møtte jeg henne, og hun sa at jeg måtte ta kontakt med henne med en gang jeg kom hjem til Norge igjen. Så hun kansje vil noe? Enten det eller så sier hun det bare for at jeg ikke skal bli lei meg, ikke vet jeg. Hun har også ringt meg noen ganger og villet at jeg skulle komme å røyke og snakke sammen med henne og venninnene hennes.

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar

Før jeg dro til Sverige så møtte jeg henne, og hun sa at jeg måtte ta kontakt med henne med en gang jeg kom hjem til Norge igjen. Så hun kansje vil noe? Enten det eller så sier hun det bare for at jeg ikke skal bli lei meg, ikke vet jeg. Hun har også ringt meg noen ganger og villet at jeg skulle komme å røyke og snakke sammen med henne og venninnene hennes.

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Ville hun ikke være med deg ville hun heller ikke ha noen problemer med å såre deg.

 

Vil hun være med deg vil hun ta kontakt med deg, hun vil også si at hun savner deg, og opptre lei seg om du flytter. Du vet, slik som nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Før jeg dro til Sverige så møtte jeg henne, og hun sa at jeg måtte ta kontakt med henne med en gang jeg kom hjem til Norge igjen. Så hun kansje vil noe? Enten det eller så sier hun det bare for at jeg ikke skal bli lei meg, ikke vet jeg. Hun har også ringt meg noen ganger og villet at jeg skulle komme å røyke og snakke sammen med henne og venninnene hennes.

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Det er jo et klar signal på at hu vil noe mer! Gå på mann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er jo et klar signal på at hu vil noe mer! Gå på mann!

 

Ehm...Hvordan? Jeg er helt elendig når det gjelder jenter og vet ikke hvordan man "går på". Vi bor også i ett lite tettsted og her er det ingenting å gjøre. Ikke kino engang, så slike tips kan ikke gjennomføres.

 

- Trådstarter

 

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar

Virker for meg som hun er interessert i deg. Er det snakk om at du skal jobbe fast i Sverige(altså ikke flytte tilbake igjen)? Jeg personlig ville iallefall ikke reist fra jobb i Sverige for å date en jente som hadde vært interessert i meg...

 

Har ikke fått noen jobb ennå, og det kan ta en stund før jeg får vite om jeg får jobben eller ikke. Om jeg får den blir jeg jo ikke boende i Sverige på heltid heller. Men nå skal vi ikke spore av i jobbsnakk :)

 

Ja, jeg synes også det virker litt som om hun kan være interessert...Ting taler både for og imot det, så jeg håper på å finne det ut. Så jeg velkomner alle deres forskjellige syn på saken :)

 

 

- Trådstarter

 

 

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar

Si du flytter hjem igjen hvis du får adgang til "godteposen".

 

Liker ikke å være så "tværr på saken" heller, hehe :) Men jeg har veldig sterke følelser for denne jenta. Jeg skal hjem om 2 dager å treffe henne...Hva skal jeg si og gjøre når jeg treffer henne? Kan jeg gi henne en klem eller noe slikt? :blush:

 

- Trådstarter

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar

Et godt råd. Du kommer ALDRI til å forstå deg på jenter. ALLDRRI. Det er nok ikke meningen at menn skal forstå seg på jenter, de slutter aldri å overraske.

 

 

Du kan prøve alt fra "Grandis og pulings" til safari i Afrika, alt mellom der kan funke, eller ikke funke. Det er komplett umulig å si, siden en jente ikke har klar logikk:)

 

 

/ironi

Endret av KnownToOwn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...