Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke jenta?


Anbefalte innlegg

Et godt råd. Du kommer ALDRI til å forstå deg på jenter. ALLDRRI. Det er nok ikke meningen at menn skal forstå seg på jenter, de slutter aldri å overraske.

 

 

Du kan prøve alt fra "Grandis og pulings" til safari i Afrika, alt mellom der kan funke, eller ikke funke. Det er komplett umulig å si, siden en jente ikke har klar logikk:)

 

 

/ironi

 

Høh...?

 

- TS

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter her!

 

I morgen skal jeg treffe jenta...Er det galt å gi henne en klem når vi møtes, eller blir det rart?

Hva er smartest å si eller gjøre når vi treffes? Er det galt å være pittelitt alkoholpåvirket?

 

Jeg setter pris på svar, og jeg kommer med tilbakemelding i morgen kveld! :)

 

 

- Trådstarter

 

 

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det kan være lurt å si hei. Ellers kan det være lurt å ta resten som det kommer. Om det er riktig eller galt å gi henne klem? Det føler du der og da. Ikke ta på rumpa hennes. Å være alkoholpåvirket er kun galt dersom du skal kjøre bil.

 

Slapp av, mann. Dersom du tenker for mye på det, så kommer det til å gå rett vest.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Det kan være lurt å si hei. Ellers kan det være lurt å ta resten som det kommer. Om det er riktig eller galt å gi henne klem? Det føler du der og da. Ikke ta på rumpa hennes. Å være alkoholpåvirket er kun galt dersom du skal kjøre bil.

 

Slapp av, mann. Dersom du tenker for mye på det, så kommer det til å gå rett vest.

 

Hei skal jeg jo si, helt klart. Vi har jo planlagt å møtes, hun ville at jeg skulle kjøpe svensk øl til henne, og det har jeg gjort. Så vi skal møtes ja. Ta på rumpa hennes tør jeg ikke, vet ikke om jeg tør å gi henne en klem engang...Men har gjort det noen ganger før, i fylla.

 

Noe fyllekjøring blir det ikke, jeg har ikke lappen enda.

 

- Trådstarter! :)

 

Postet av anonym: 66eb83e6307e431579651eddd296cb0f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...