Gå til innhold

– The Old Republic er gigantisk (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å holde et åpent sinn til dette spillet, og selv om det er vanskelig så velger jeg ikke å ha alt for store forhåpninger. Men, det er Star Wars, og Bioware står bak. Således burde det ha potensiale.

 

Jeg vil være rimelig happy om spillet klarer å gi meg samme gode feeling som da jeg fikk min første Swooperbike i Galaxies og reiste rundt på Tatooine. Det er lov å håper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh no! NDA breach!! hvem bryr seg? Jo mer info jo bedre. Det skader ingen uansett(om all info hadde vært dritt kunne det kanskje skadet inntjeningen til EA en smule. Igjen.. who cares? )

 

Har vel noe med en avtale aa gjoere ved at man faktisk faar lov til aa teste spillet, men moral er vel noe som mangler i disse dager.

 

I min verden saa er faktisk en avtale mellom 2 parter noe som burde veare holdt fra begge sider, men men... Kanskje gammeldags av meg da.

Lenke til kommentar

Oh no! NDA breach!! hvem bryr seg? Jo mer info jo bedre. Det skader ingen uansett(om all info hadde vært dritt kunne det kanskje skadet inntjeningen til EA en smule. Igjen.. who cares? )

 

Har vel noe med en avtale aa gjoere ved at man faktisk faar lov til aa teste spillet, men moral er vel noe som mangler i disse dager.

 

I min verden saa er faktisk en avtale mellom 2 parter noe som burde veare holdt fra begge sider, men men... Kanskje gammeldags av meg da.

 

 

 

 

Det å skrike ut om NDA breach når noen skriver litt om spillet er god gammeldags moralisme. Ikke noe annet.

 

 

Lenke til kommentar

Oh no! NDA breach!! hvem bryr seg? Jo mer info jo bedre. Det skader ingen uansett(om all info hadde vært dritt kunne det kanskje skadet inntjeningen til EA en smule. Igjen.. who cares? )

 

Har vel noe med en avtale aa gjoere ved at man faktisk faar lov til aa teste spillet, men moral er vel noe som mangler i disse dager.

 

I min verden saa er faktisk en avtale mellom 2 parter noe som burde veare holdt fra begge sider, men men... Kanskje gammeldags av meg da.

 

 

 

 

Det å skrike ut om NDA breach når noen skriver litt om spillet er god gammeldags moralisme. Ikke noe annet.

 

Da har jeg i det minste moral som er en tester & ikke sier noe. De fleste som faktisk tester har den samme innstillningen, hvor mye leaks har du sett over tid egentlig fra spillet?

Har nok endel med alder aa gjoere gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...