Gå til innhold

Dette er en ekstra lett Vaio Z


Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake fra Sony Centre i Sandvika. De vil få inn mange enheter av alle de 3 konfigurasjonene (samme som på Sony.no) i ca midten av august.

 

i5-modellen vil ligge på ca 16500. Jeg spurte om et tilbud på i5-modellen + docking + den nye bæreveska for Z-serien. Skal få det på mail om et par dager. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilbud på 19997,- for i5 + dock med dvd-brenner + mappe/veske.

 

De får ikke inn maskinene før om et par uker. Må se ann. Sony Centre Lysaker + Karl Johan sier de ikke helt vet når de får maskinene, og sier det kan være i september, mens Sandvika sier de bør være inne i midten av august. Det er bare Sandvika som har kunnet gi meg pris på i5-modellen også.

 

Veldig rare greier. Tipper jeg ringer rundt på fredag og hører om de har fått bekrefta leveringsdato.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Det er vel omtrent samme pris som om en bestiller den fra sony.no. Jeg valgte Z modellen, konfigurer og valgte samme utstyr (men med uk tastatur):

 

Spesifikasjoner for min VAIO VPCZ21C5E

 

 

Total pris: 19 898,00 NOK MVA inkl. 15 279,20 NOK

 

Design

Utførelser: Svart

19 099,00 NOK

Prosessor: Intel® CoreTM i5-2410M 2,30GHz

Operativsystem: Genuine Windows® 7 Professional

Språk og tastatur: Engelsk(internasjonalt QWERTY)

Solid State Drive: SATA Flash SSD på 128 GB

Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3-SDRAM

Power Media Dock: PMD med DVD-diskstasjon

Skjerm: 33,2cm LCD 1600x900 Premium

Tilkobling: Trådløs WAN

Sikkerhetsfunksjoner: Sikkerhetsfunksjoner

Batteri: IngenBatteri med lang varighet

Tastaturstil: Bakgrunnsbelyst tastatur

 

 

799,00 NOK

Smal bæreveske i skinn for VAIO Z-serien 799,00 NOK

 

(For et drøyt par tusen til så får en 8GB RAM, i5 cpu på 2,6GHz og 3gen SSD også - jeg vurderer en slik løsning, samt legge på 3-400 kr for å få blu-ray leser i PMD'en også).

Lenke til kommentar

Enig i den. Er større disk / gen 3 disk + 8GB ram som jeg syntes er interessant.

 

4GB ram i en slik maskin er litt halvhjertet, men det er det lite jeg får gjort med. Alle som har god tid på seg kan bare vente til man kan spesialkonfigurere sin egen maskin (sept/okt).

 

Tenkte å investere i et 32GB SD-kort siden 128GB kan være litt snaut. Vil være greit for enten dokumenter eller musikksamlingen min.

 

 

EDIT: La oss fortsette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1366200

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...