Gå til innhold

Krev gratis reparasjon av mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter litt spørsmålstegn med denne rapporten.

Har veldig lyst til å fått henvist til dommer og liknende som gir mobil telefoner 5 års reklamasjonstid.

Synes å huske ein dom om videospillere der vidospillere under 5000,- har 2 års reklamasjon, mens over 5000 hadde 5år.

Kan desse spørmåla bli besvart

 

 

For viss det er ei tolking av loven så vil jo mobilbransjen tolke loven i stikk motsatt retning, og gråsona blir uendeleg stor, og tilslutt er det forbrukerene som taper på det.

 

 

 

Det andre spørsmålet er kvifor samme organisasjon har hevda 5 år for mobiler over 2000,- mens no skal det gjelde alle?

kan ikkje sjå at det er noko nytt som har komme for å begrunne denne endringa.

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Akkurat det eg er mitt poeng.

Og dess større smutthullet blir dess meir taper forbrukerene.

Når regelene blir tolka ekstremt eine veien er det ganske naturlig at den andre parten (butikkene) tolker reglene like ekstremt andre veien.

 

Å stå i butikken å sei at forbrukerrådet har sagt: "bla bla bla" uten å ha dommer eller rettspraksis på området til å dokumentere blir det samme som å pisse i motvind.

 

No er eg ikkje jurist sjølv men eg synes tolkinga er litt vel kreativ med ispedde personlige meiningar, og som sagt motparten er heller ikkje tapt bak ei vogn og tolker då loven like kreativt.

 

Berre ei lite sitat

"Men det skal svært mye til for at det skjer." angåande rep. eller ny telefon.

Å ta ein brukt telefon inn å gje ut ein ny er direkte tap. Kven har lyst til å kjøpe ein 3-4 mnd gamal telefon som ikkje har verken boks eller noko anna med, berre telefonen og lader, sjølv til kostpris (ca 20-25% avslag på fullpris)?

 

 

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Det andre spørsmålet er kvifor samme organisasjon har hevda 5 år for mobiler over 2000,- mens no skal det gjelde alle?kan ikkje sjå at det er noko nytt som har komme for å begrunne denne endringa.

 

Forbrukerkjøpsloven fra 1. juli 2002, kanskje? :wink:

 

nei for dei har hevda 5 år over 2000,- etter det også, samt at den "nye" kjøpsloven ikkje beveger seg inn på reklasmasjonstid utenom at bevisansvaret er selgers dei første 6 mnd.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Går mobiltelefonen din i stykker, kan du som hovedregel kreve gratis reparasjon i inntil fem år fra kjøpstidspunktet.

 

Les mer på forbrukerportalen:

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbr...3/1059636619.39

 

Jo Singstad

 

Det spør jo hvorfor mobilen går i stykker. Den tåler hverken cola, øl eller vann. Heller ikke fall i gulvet er noe særlig. Jeg skjønner ikke at folk betaler mange tusen kroner for en telefon, også passer de bedre på røykpakka.

Lenke til kommentar
Dette passet fint, jeg skal sende inn T68'en min til litt oppfrisking :)

Da har jeg altså krav på lånetlf hvis reparasjonen antas å ta over 1 uke?

(Jada, jeg vet at selgerne sier at de dessverre ikke har inne noen lånetelefoner akkurat nå)

 

 

viss det er berre software oppdatering, stikk direkte innom eit serviceverksted for SE og det kan bli gjort ganske raskt.

Loven slik den står seier låneprodukt viss rep tar over 1 veke, men om du har rett på telefon før dei 7 dagene har gått eller ikkje, er ei gråsone.

Ein software oppdatering skal ikkje ta meir enn 7 dager, mens ein større rep vil ofte ta meir. om den eine får lånetelefon med ein gong mens den andre må vente er eit spørsmål om vurdering frå butikk.

 

Men husk at det er berre den butikken som solgte deg produktet som du har eit krav ovenfor, anna butikk i samme kjede treng ikkje å levere ut lånetelefon, dei kan gjere det men då er det berre som god service og ikkje noko du har krav på( derfor tar serviceverksteder eit gebyr på lånetelefoner).

 

mvh

JanEirik

 

 

 

 

Oslo : Mobilfikser`en

Bergen: Ecom, Norsk tele Service AS , Mobilverkstedet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...