Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Idiotisk lov trer ikraft imorgen (EU).


Anbefalte innlegg

Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.)

 

Hvor dumt kan det få blitt?

 

Dette er selvsagt en ide fra musikindustrien som blir satt ut i live.

 

Lamere.. ikke mer å si.

 

Doofus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.) "

 

Slik jeg forstod den texten over er jo dette bra. Det er altså ULOVLIG å RAPPORTERE om programvare som tillater å kopiere kopibeskyttende CD'er. Altså, hvis jeg laster ned et program som kan kopiere kopibeskyttet cd'er så er det ULOVLIG for meg å rapportere det???? Makes no sence. Hvis det blir ulovlig å rapportere om slike programmer, ja da er jo det bra :woot: da kan jo slike programmer lages i fleng, og aldri bli stengt ned.

Lenke til kommentar
"Fra imorgen av er det ulovlig å rapportere om programvare som tillater bruekren å kopiere kopibeskyttede cd'er og dvd'er. (clonecd, Alcohol osv.) "

 

Slik jeg forstod den texten over er jo dette bra. Det er altså ULOVLIG å RAPPORTERE om programvare som tillater å kopiere kopibeskyttende CD'er. Altså, hvis jeg laster ned et program som kan kopiere kopibeskyttet cd'er så er det ULOVLIG for meg å rapportere det???? Makes no sence. Hvis det blir ulovlig å rapportere om slike programmer, ja da er jo det bra :woot: da kan jo slike programmer lages i fleng, og aldri bli stengt ned.

 

Tror de mener reviews, reklamer, tutorials etc. om slike programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...