Gå til innhold

Enemy territory....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært litt greit hvis du kunne komme med litt mer info om klanen da. Server? Webside? Forum?

 

Hvor mange medlemmer er dere og hvor god erfaring har resten av klanen fra klanspilling? Hvorfor i alle dager spiller dere bare som allies? Jeg har bare spilt klankamper i MoHAA men siden det er samme greiene går jeg utifra at kamper spilles som begge parter, ikke bare én.

Lenke til kommentar

Jeg må bare få det ut: OMG! LOL.... *sigh*

 

Jeg måtte bare riste litt på hodet mitt etc når jeg leste at de bare spiller US forces.. Helt ærlig så er det noe av det latterligste jeg har hørt på en stund :) Bruke rasime som et argument for å ikke spille som tysker er vel hakket drøyt. Det er et SPILL fra WWII tida :)

Lenke til kommentar

Ikke se på dette som en pro klan som spiller klan kamper og such, se mer på det som en gruppe mennesker som har lyst til å spille ilag på nettet og ha det gøy.Det med bare allies er for at alle skal få være på samme team jeg kunne godt sagt axis. men hvis jeg ikke har bestemt et team ville alle joine forskjellige teams og spill opplevelsen ville ikke være det samme. ps hvis du vil være med send priv melding. hvis du vil bare klage ikke bry deg å svare på meld. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...