Gå til innhold

Tegneserier som ligner Conan/Berserk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å gå fritt for lesestoff igjen og er på jakt etter nye tegneserier. Jeg er veldig glad i å lese Conan og Berserk så det hadde vært stilig hvis det er noe lignende på markedet som jeg kan begynne å lese. Det er noe med sverd, magi og demoner som fascinerer meg :wee:

Det jeg har lest hittil er:

Conan

Berserk

Claymore

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser en amerikansk tegneserie som heter Northlanders, vikingserie med litt magi og mye slåssing. De selger albumene på Outland, og det har kommet 5 til nå.

http://en.wikipedia.org/wiki/Northlanders

http://www.google.com/search?q=northlanders+comic&hl=nn&client=opera&hs=fiE&rls=nb&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=moMkTu3CJYqRswb7lcSMAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBMQ_AUoAQ&biw=1270&bih=685

Kunne det ha vært noe? Andre bra vikingserier: Valhall og Thorgal

• 4 uker senere...
Skrevet

Du kunne kanskje ha prøvd deg på Wolfskin (av Warren Ellis og Juan Jose Ryp), ganske interessant serie som har en del til felles med både Berserk og Conan.

Antar at du har lest de nye Conan-seriene til Dark Horse?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Begynner å gå fritt for lesestoff igjen og er på jakt etter nye tegneserier. Jeg er veldig glad i å lese Conan og Berserk så det hadde vært stilig hvis det er noe lignende på markedet som jeg kan begynne å lese. Det er noe med sverd, magi og demoner som fascinerer meg :wee:

Det jeg har lest hittil er:

Conan

Berserk

Claymore

Det nærmeste du kommer kvaliteten til Berserk er Vinland Saga. :)

Skrevet

Det nærmeste du kommer kvaliteten til Berserk er Vinland Saga. :)

Æsj, finner bare de på fransk på Amazon, så ser ikke ut til at jeg blir å se nærmere på den serien :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...