Gå til innhold

Hvilken harddisk har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all heIvetes verden er "hwlars" så interesert i å vite hva slags og hvor mange harddisker folk har? (Ikke det at jeg har noe i mot det...)

 

Anyways;

 

PC'en:

1 x 60GB Segate Baracuda (tror jeg) 7200RPM 2MB Cache

i157217.jpg

 

1 x 80GB SAMSUNG Silet Max :woot: (SpinPoint V80 8,9ms), den også 7200RPM & 2MB cache

i185537.jpg

 

X-box'en;

1 x 120GB Western Digital Caviar, 7200RPM 2MB Cache

i84196.jpg

 

I skuffen;

 

1 x Seagate 8GB (hakke peiling på specs, den som fulgte med x-box'en. Har ikke tatt meg tid til å sette den i noen PC enda, og hvis jeg skulle hatt den i min PC, måtte jeg hatt en disk-kontroller osv...)

 

1 x Eldgammel 2GB (smadra en PC og tok ut den sammen med et gammelt lydkort jeg solgte :D), sikkert IBM eller .no

 

 

+ At jeg har en harddisk i min creative zen (20GB) hvis det tels. Men den er snart solgt og en iPod (30GB) er på vei i posten :D. Tels den og?

 

Også hadde jeg tenkt til å kjøpe dreambox etterhvert, i den skal ihvertfall ha 160Gig...

 

Foresten, er det noen som vet om noen bra nettsteder eller DC++/direct connect-hub'er som har masse bra software (spill, progs osv+++) til dreambox? Vær så snill å send PM, takk på forhånd...

Lenke til kommentar
har en fujitsu 30Gig

og en stille Seagate BV 120Gig, 8MBC., kunne tenkt meg 300gig te 8) , utrolig hvor fort ting blir fylt opp. Husker i 95 eller no , da jeg fikk 850MB HDD og lurte på hva jeg skulle gjøre med all plassen :lol:  :lol:

:lol:

Hadde selv 1.2GB på en NT 4.0 maskin for j"vli lenge siden... Klarte å fucke opp PC'en flere ganger så faren min måtte ta den med til den som var data-ansvarlig på jobben. Så ble alt instalert på nytt og PC'en var kjapp og stabil i et par uker...

 

Da tenkte jeg også at 1.2Gig var sykt mye (en gig ca tusen MB tenkte jeg, Woah!!) og at jeg aldri kom til å klare å fylle opp det. Det eneste som tok plass var office og windows. Resten bare dokumenter, paint-tegninger og småspill og demoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...