Gå til innhold

Gaming laptop.. ASUS G53SW CI7 vs dell/alien vs....


Anbefalte innlegg

hei!

 

trenger litt hjelp til å velge ny gaming laptop (og bare så det er sagt, stasjonær er desverre ikke aktuelt..)

 

har fra før hatt kun Dell og har vært veldig fornøyd med servicen, men min nåværende xps M1330 er i ferd med og dø, og har alltid hatt problember med overoppheting. Først så jeg på Alienware 15" (siden det er dell som leverer de nå), men uansett hvordan jeg snur og vender på det så virker de for dyre i forhold til hva man får, spesielt etter at jeg oppgraderte den til ci7.

 

prøvde også å config en XPS 15, med nåværende tilbud kom den på 10700 (mulig jeg kan prute dette ned litt til siden jeg lenge har vært dell kunde), med i7-2630QM prosessor på 2,GHz turboboost, (1920x1080) skjerm, 8192 MB 1333 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 4096] og 2GB NVIDIA® GEFORCE® GT 540M grafikkort. men jeg er som sagt litt skeptisk til xps igjen.. har de blitt bedre mht til varme?

 

 

så fant jeg en ASUS G53SW CI7 her http://www.dustinhome.no/pd_5010596150.aspx etter å ha blitt anbefalt dette merket. virker som en god maskin til en grei pris (9400)? selv om den er ganske stygg (men den monsterbakdelen lover at jeg skal få mindre problemer med overoppheting, så jeg får vel bare godta det)..

 

det eneste den ikke har (heller ikke dell) som jeg har blitt anbefalt er en SSD harddisk? har da blitt fortalt at jeg kan evt kjøpe det senere og sette inn selv (eller iallefall få noen som kan det til å gjøre det..)? eller har dere et lignende alternativ som allerede har ssd? eller noe helt annet? ><

 

jeg spiller WoW, og ønsker at den også skal holde til diablo 3 når det kommer...

 

takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...