Gå til innhold

Får ikke Internett i min nye leilighet !


Anbefalte innlegg

Hei :)

Har flyttet hjemmefra, og har da prøvet lenge og anskaffet meg Internett...

Har prøvet alle selskaper men ingen kan levere internett, som jeg synes da er ganske snodig.

bor i lillestrøm, har mobilt bredbånd som funker greit, men får altså ikke !!!

 

De skriver mail om at de ikke har kapasitet til og levere internett hos meg, hva kan dette være?

 

Håper jeg formulerte meg greit nok :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

Har flyttet hjemmefra, og har da prøvet lenge og anskaffet meg Internett...

Har prøvet alle selskaper men ingen kan levere internett, som jeg synes da er ganske snodig.

bor i lillestrøm, har mobilt bredbånd som funker greit, men får altså ikke !!!

 

De skriver mail om at de ikke har kapasitet til og levere internett hos meg, hva kan dette være?

 

Håper jeg formulerte meg greit nok :p

Hvis du ikke kan få nett gjennom ADSL(fullbooket), kan du sikkert få nett gjennom GET. De leverer kabel-tv/internett i Lillestrøm. Bedre hastighet enn via ADSL i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Viss grunnen er at du ikke har kabel eller at det er fullt i kobbernettet ta å bestill analog telefon ettersom de er pålagt telefon til hustand. Så bestiller du adsl etterpå ^^

Det er slettes ikke sikkert at det vil løse problemet da de godt kan henge ham på returen på isdn, den linja er mer enn god nok til telefon, men fungerer ikke til ADSL.

 

Så da er han like langt, ikke noe ADSL men en dyr hustelefon isteden.

 

Sjekk om http://directconnect.no/ kan levere trådløst hos deg, eller prøv med kabeltv eller lokale aktører som leverer fiber.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Viss grunnen er at du ikke har kabel eller at det er fullt i kobbernettet ta å bestill analog telefon ettersom de er pålagt telefon til hustand. Så bestiller du adsl etterpå ^^

Det tyder på at det er fult, de sier at det ikke er nok kapasitet så... det er jo tlf kontakter og sånt men... hakke så mye greie på det :p

Lenke til kommentar

Viss grunnen er at du ikke har kabel eller at det er fullt i kobbernettet ta å bestill analog telefon ettersom de er pålagt telefon til hustand. Så bestiller du adsl etterpå ^^

Det er slettes ikke sikkert at det vil løse problemet da de godt kan henge ham på returen på isdn, den linja er mer enn god nok til telefon, men fungerer ikke til ADSL.

 

Så da er han like langt, ikke noe ADSL men en dyr hustelefon isteden.

 

Sjekk om http://directconnect.no/ kan levere trådløst hos deg, eller prøv med kabeltv eller lokale aktører som leverer fiber.

De kunne ikke levere de heller !!!

men du trur at fiber eller GET feks funker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...