Gå til innhold

Har DU spillt i klan? (eller spiller du i klan?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
spiller i |=IRF=| som er eneste Norske Strike-Force klanen. (UT MOD) http://www.strike-force.com/

har nå holdt ut der i 2 år.. moden er nu rimelig gammel men vi venter nå på SF2003

clan er gøy så lenge d ikke blir for seriøst :woot:

Virkelig? Godt å se at det er noen andre enn meg som spiller Strikeforce. Det er jo bare SÅ mye kulere og bedre enn CS, men dessverre laaangt fra så populært..

Skrevet

Var med i en Worms2 klan for tusen år siden :D Har også vært med i flere allianser i Planetarion (spilte 3 runder), Utopia (spilte 1 runde) og Dawn Of Myth (spilte 5-6 runder), og noen "kamerat-klaner" i Counter-Strike og Diablo 2.

Skrevet

Eneste clanen jeg har vært involvert i, er CS-clanen [HIFI]. Var med og startet den, etter et mislykket HLDM-clan-forsøk. Lå temmelig høyt oppe på den svenske ladderen på clanbase (clanleader var svensk) - var flere gode i den clanen. De fleste la opp etterhvert - bare XeqtR som fortsatte (med hell). Jeg var en av de som la opp :roll:

Skrevet

Først en liten historie:

Jeg bor på Kolnes 9km fra Haugesund. Her er det et byggefelt som heter Hest. Kameratene mine som bodde på Hest lekte HSF (Hest special forces:) (Gir du han ene nok alkohol, så springer han rundt i boxeren og brøler "HSF MAKT" enda)) når de var små, og dette kalte vi CS-klanen når vi spillte CS når vi var på LAN andre plasser enn Kolnes. En gang spillte vi en kamp (24-0) og da vant vi hele compoen på walkover :)

Jeg var vel teknisk sett med i den norske delen av Cls, men selv om jeg noen ganger er "innbytter" i diverse kamper her og der, så har jeg ikke giddet å være med i noe fast. Det er fordi jeg ikke har xDSL hjemme men dialup, og da er du jo fucked i utgangspunktet. Har dannet mange 2on2 klaner sammen med en kamerat (enoj) bare for å spille noen kjekke kamper i et par timer. Vi slo jo sveriges beste/nestbeste 2on2 klan i fjor sommer. (Eid 13-11)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...