Gå til innhold

Jagerpilot


TheRocky

Anbefalte innlegg

Hvis du er 15, så er det uansett 3 år til du kan begynne å tenke på jagerfly, da er det mulig du ser helt annerledes på yrket

 

Er enig med deg. Jeg tror ikke du kommer til å synes det å være pilot er like lukrativt om 3 år. Det kan virke spennende nå, men det er et beintøft yrke som krever ekstremt mye av deg. Vil tipse deg om å se diverse dokumentarer fra norske piloter som reiser til USA for å trene. Det er fint lite fritid for å si det slik. Det å bli jagerflypilot krever ikke bare diverse styrker, men også at du er dedikert til yrket.

 

Iom at du har hatt så mange forskjellige fag du har drømt om å bli når du blir stor tror jeg at dette er enda et av dinne nåværende drømme yrker og at du mest sannsynlig ikke vil velge dette videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt. NEI, du kan ikke bli jagerpilot.

Ikke tru at forsvaret tenker 1 eneste lite millisekund på ønskene dine. Hvorfor skal de godta laseropperasjon?

Antall søkere og antall plasser er så stor at de trenger alt mulig dilldall for å hive personer ut av tjenesten. Det ville ikke vært logisk 1 sekund og åpne for enda flere personer.

 

Beklager, men forsvaret er slik. svaret på 1. er NEI, du kan ikke bli jagerpilot.

og ja, drømmen din er knust. Finn deg et nytt yrke.

Beklager igjen all kondolans til deg. Lykke til videre i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC

Enkelt. NEI, du kan ikke bli jagerpilot.

Ikke tru at forsvaret tenker 1 eneste lite millisekund på ønskene dine. Hvorfor skal de godta laseropperasjon?

Antall søkere og antall plasser er så stor at de trenger alt mulig dilldall for å hive personer ut av tjenesten. Det ville ikke vært logisk 1 sekund og åpne for enda flere personer.

 

Beklager, men forsvaret er slik. svaret på 1. er NEI, du kan ikke bli jagerpilot.

og ja, drømmen din er knust. Finn deg et nytt yrke.

Beklager igjen all kondolans til deg. Lykke til videre i livet.

 

Var vel egentlig slik jeg også ville formulerer mitt innlegg, men tenkte å svare litt mer utfyllende..

Godt å se noen som også snakker om de faktiske forholdene, og forklarer ting slik det rett og slett er.. All den håpløse diskusjonen om eventuelle laseroperasjoner i fremtiden er bare bortkastet energi.. :thumbup:

 

beklager, men slik er det loliap!

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Var vel egentlig slik jeg også ville formulerer mitt innlegg, men tenkte å svare litt mer utfyllende..

Godt å se noen som også snakker om de faktiske forholdene, og forklarer ting slik det rett og slett er.. All den håpløse diskusjonen om eventuelle laseroperasjoner i fremtiden er bare bortkastet energi.. :thumbup:

 

beklager, men slik er det loliap!

 

Kravet for høyde er mellom 163 - 196 cm*

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...