Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Dimmer til støpsel, foretrekker RF el.lign. Tips?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp flyttet til et nytt sted og i den sammenheng er jeg ute etter noen dimmere å sette i stikk til lys. Jeg vet de solgte slike i forskjellige butikker før men klarer ikke finne noen nå.

 

Vært innom elkjøp og expert. Sjekka rustad, monter, clas ohlson og biltema på nett uten hell.

 

 

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt noen slike?

 

 

Har da i utgangspunktet kun 3 punkter jeg trenger dimmer til og det er fint om de er kodet slik at man kan bruke samme fjernkontroll på flere punkter.

 

 

Håper virkelig noen har noen tips her altså, jeg er stuck! :)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konge, dette er akkurat det jeg er ute etter!

 

Kjempebra at du fant dette, jeg var der og søkte selv, men fikk ikke opp dette ved å søke på dimmer.. :\

 

 

Jeg fikk, som du nevner, opp "Waveman" men disse var Utgått fra sortimentet så det hjalp ikke stort :)

 

 

Takk så mye for hjelpen, da blir det en tur innom Clas Ohlson idag å handle.. :)

Lenke til kommentar

Konge, dette er akkurat det jeg er ute etter!

 

Kjempebra at du fant dette, jeg var der og søkte selv, men fikk ikke opp dette ved å søke på dimmer.. :\

 

 

Jeg fikk, som du nevner, opp "Waveman" men disse var Utgått fra sortimentet så det hjalp ikke stort :)

 

 

Takk så mye for hjelpen, da blir det en tur innom Clas Ohlson idag å handle.. :)

 

det kan jo godt hende de har waveman i butikken

 

jeg brukte waveman fordi den ga meg muligheten til å styre strømmen fra pcen via tellsticken

Endret av tohenrik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...