Gå til innhold

Fra SD til HD - Canal Digital og IDTV


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nylig gått til anskaffelse av en full HD tv (nærmere bestemt denne) som er klar for RiksTV og IDTV. TVen er listet på Canal Digitals liste over TVer som støtter IDTV. Jeg som i dag allerede er kunde hos Canal Digital og "nyter" meg av deres kabel-tv grunnpakke til 299,-/mnd, ønsker å gå over til HD. Jeg er rimelig grønn på disse HD-greiene. :D

 

Jeg har sett på IDTV og synes det ser lovende ut, jeg slipper en ekstra dekoder og fjernkontroll og får noen HD-kanaler. Jeg ser at IDTV er støttet i mitt område, så jeg kan få det.

 

Men foruten kortleser og programkort som pr. i dag koster 490,-, trenger jeg noe mer enn det?

 

Abonnementet mitt i dag er "Kabel-TV grunnpakke" (med sånn gammeldags hvit antennekabel i veggen). Må jeg da betale kortavgift på 299,-/år i tillegg til den månedsavgiften for kanalene? Hvis jeg går for IDTV og setter inn kortleser og programkort i TVen, skal den hvite antennekabelen fortsatt være koblet i vegguttaket, eller skal det være en annen kabel?

 

Setter stor pris på alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg da betale kortavgift på 299,-/år i tillegg til den månedsavgiften for kanalene?

Ja.

 

Hvis jeg går for IDTV og setter inn kortleser og programkort i TVen, skal den hvite antennekabelen fortsatt være koblet i vegguttaket, eller skal det være en annen kabel?

Ja, vanlig antennekabel (av god kvalitet).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...