Gå til innhold

Corsair Force Series 3 VS OCZ Vertex 3


Anbefalte innlegg

Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap..

 

Hvor lenge har du hatt din?

Lenke til kommentar

Jeg har en Corsair Force 3 Series 120 gb disk og jeg har aldri hatt noen som helst problemer.. Har ikke oppdatert firmware eller noen ting. Med min tidligere OCZ Vertex 3 60 gb derimot, pcen fryste kanskje 3-4 ganger om dagen, spesielt etter den hadde gått i ventemodus. Om du leser anmeldelser av disken (vertex 3) i britiske eller amerikanske butikker så ser du at samtlige er misfornøyde med den, og OCZ gidder ikke engang å innse at disken deres er crap..

 

Hvor lenge har du hatt din?

 

Hatt min Vertex 3? Kjøpte den hos dustin for, tja, 8-9 mnd siden? Ikke helt sikker på datoen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...