Gå til innhold

Wii 2-kontrolleren får trykkskjerm (Wii)


Anbefalte innlegg

Dette er nintendo. Aldri i verden om det blir en så kraftig maskin sammen med det som virker som en dyr kontroll. Det går rett og slett ikke opp kostnadsmessig. Men klart, om jeg må (tvilsomt) svelge ordene mine gjør jeg det med glede. En kraftig maskin fra Nintendo ville vært flott.

 

Hadde du hatt en smule teknisk innsikt, så ville du vist det.
Søtt, men har nok minst like god teknisk innsikt som deg :)

 

I så fall burde du vite at det vil være omtrent dyrere for Nintendo å komme med en svakere maskin enn PS3 i dag - slike deler er ikke på markedet lengre, og de måtte fått produsenter til å starte opp igjen produksjonen av gamle deler=høyere pris. Jeg har ikke spesielt god teknisk innsikt, så det kan godt hende du har bedre teknisk innsikt enn meg, men da synes jeg det er pussig at du ler av at Nintendos neste konsoll mest sannsynlig kommer til å være betydelig kraftigere enn PS3 - en konsoll lansert i 2006.

 

Vi vet heller ikke hva kontrolleren vil koste - jeg tipper de har klart å få prisen ned i ca 500 kroner for den (trykkfølsomme skjermer er mye billigere enn folk tror), og da er det egentlig ingen grunn til at det ikke skal være brukt en del ressurser på kraft. Når det er sagt, personlig håper jeg heller Nintendo har brukt ressursene sine på noe innovativt enn bare enda en PS360 - de har vi jo to av allerede, så for meg kan den gjerne være mindre kraftig enn PS3 til og med - det interessante er uansett hva som gjør den unik.

Spørsmålet er her hva man legger i 'betydelig'.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Spørsmålet er her hva man legger i 'betydelig'.

 

Sant nok. De ryktene som har vært, viser til deler som er ca fem ganger krafitgere enn PS3. Rykter er rykter, så de skal vi ikke stole på, men siden det kommer fra blant annet IGN som er verdens største spillside, så velger jeg å holde meg til de frem til noe mer troverdig er vist.

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet er her hva man legger i 'betydelig'.

 

Sant nok. De ryktene som har vært, viser til deler som er ca fem ganger krafitgere enn PS3. Rykter er rykter, så de skal vi ikke stole på, men siden det kommer fra blant annet IGN som er verdens største spillside, så velger jeg å holde meg til de frem til noe mer troverdig er vist.

Call of Duty er verdens største spill, men jeg vil ikke si det er det beste. Samme går for IGN.

Lenke til kommentar

 

Call of Duty er verdens største spill, men jeg vil ikke si det er det beste. Samme går for IGN.

 

Og der er vi selvsagt enige - men i mangel av andre rykter, så er det de har kommet med det mest sannsynlige. Uansett bare to timer igjen, regner med du skal være med å se konferansen underveis og være Sony-representant slik jeg var det med Nintendo under Sony-konferansen i går? :!:

Lenke til kommentar

 

Call of Duty er verdens største spill, men jeg vil ikke si det er det beste. Samme går for IGN.

 

Og der er vi selvsagt enige - men i mangel av andre rykter, så er det de har kommet med det mest sannsynlige. Uansett bare to timer igjen, regner med du skal være med å se konferansen underveis og være Sony-representant slik jeg var det med Nintendo under Sony-konferansen i går? :!:

Jo, det skal selvsagt bli spennende å se hva Ninty har kokt i hop. Men det blir ikke noe cutting-edge greier. Nintendo vil bare være med på HD-bølgen, det er alt.

Lenke til kommentar

Jo, det skal selvsagt bli spennende å se hva Ninty har kokt i hop. Men det blir ikke noe cutting-edge greier. Nintendo vil bare være med på HD-bølgen, det er alt.

 

Vi får se :) Jeg er likegyldig til det uansett, for meg er det SPILL som gjelder!

Grafikk er ekstremt viktig i spill. Jo penere grafikk, jo bedre innlevelse.

Lenke til kommentar

 

Nei, langt ifra, med mindre man er blind. Tetris i farger og med 1000x2000 piksler er langt mer fengende enn Tetris i sort-hvitt og 10x20 piksler.

 

Jaja, ingen grunn til å diskutere det hvis du vet hva som appellerer til alle andre også.

 

Som alle andre liker jeg fin grafikk - men det er ikke spesielt viktig for meg, og jeg vil mye heller ha kreative spill. Håper det er greit.

Lenke til kommentar

Så lenge konsollen får HD er det egentlig godt nok for meg. Har ikke noe imot Wii/PS2/GC type 3D grafikk, men med HD-tvene som standard nå til dags blir det etter mitt syn ofte regelrett stygt med 480/576p/i særlig når spillene ikke kjører med noe særlig AA heller.

 

Nå regner jeg med at "cafe" også får andre betydelige grafiske forbedringer utover HD-støtte, men for meg personlig hadde det ikke vært noe galt med Wii-grafikk en generasjon til så lenge bildekvaliteten er bedre.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Så lenge konsollen får HD er det egentlig godt nok for meg. Har ikke noe imot Wii/PS2/GC type 3D grafikk, men med HD-tvene som standard nå til dags blir det etter mitt syn ofte regelrett stygt med 480/576p/i særlig når spillene ikke kjører med noe særlig AA heller.

 

Nå regner jeg med at "cafe" også får andre betydelige grafiske forbedringer utover HD-støtte, men for meg personlig hadde det ikke vært noe galt Wii-grafikk en generasjon til så lenge bildekvaliteten er bedre.

 

Har ikke svart deg i den andre tråden enda, men her er jeg ihvertfall enig med deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...