Gå til innhold

Ditt favoritt spill

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må nesten legge til at FF7 er helt sinnsykt bra! :woot:

aha det er så konge. Blir nesten aldri lei det spillet, selv om det begynner å bli litt gammelt nå da men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...vanskelig å gi en all-time #1 menne Blizzard spelan, Fallout 1&2, Half-Life og Dungeon Keeper 1&2 er alle Uber-spill (hvordan får man de to prikkene over U'en?)

Skrevet
Tactical Ops

ÆÆÆÆSJ azza :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Dårlig smak du :wink:

Var bare kødd har selv Tactical Ops kjøpte det nytt for 30kr, det er fint tidsfordriv men jeg vil nok ikke kalle det favorittspillet mitt.

Men god underholdning er det syns det bare var rart at du går så langt å kalle det ditt favorittspill men enhver har hver sin smak.

Det var ironisk ment se : :wink: ;)

Skrevet
Hmmm...vanskelig å gi en all-time #1 menne Blizzard spelan, Fallout 1&2, Half-Life og Dungeon Keeper 1&2 er alle Uber-spill (hvordan får man de to prikkene over U'en?)

"¨" tasten også bokstaven.. F.eks. "u" 8)

Skrevet

Skal få meg Delta Force: Black Hawk Down, er det spillet bra? Er det godt multiplayer? Og sist men ikke minst: funker det online?

Blir skuffa hvis det ikke gjør det :(

Skrevet

2 gode spill:

Unreal Tournament 2003, Quake 3 Arena ;)

Gleder meg vilt til Unreal Tournament 2004 skal komme, har hørt at det skal bli med kjøretøy og granater osv. ;) weeee

Edit: Må ikke glemme Quake IV når den tid kommer ;)

Skrevet
Wolfenstein Enemy Territory ... ganske enkelt genialt...og så er det GRATIS......

hva er det og hvor får jeg tak i d da`??

(liker freeware jeg :lol: )

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...