Gå til innhold

Robot løser Rubiks kube på 10,69 sekunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger.

Lenke til kommentar

Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger.

 

Alle som slår verdensrekorden i rubik cube har freaking flaks.

Lenke til kommentar

Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger.

Dette er jo bare tull. Alle konfigurasjoner kan løses med maks 20 trekk, og denne roboten brukte lagt over det.

Lenke til kommentar

Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger.

Dette er jo bare tull. Alle konfigurasjoner kan løses med maks 20 trekk, og denne roboten brukte lagt over det.

Det jeg sier er ikke "bare tull". I så fall kan du si hva som er feil. Ja, den bruker over 20 trekk, blant annet siden den må rotere hele kuben foran kameraet først, samt den bare kan rotere to av sidene og må derfor rotere noen ting flere ganger.

Dessuten, tiden det tar å regne seg frem til "perfekte 20 trekk" eller under er ofte lenger enn det en robot vil bruke på de ekstra trekkene den eventuelt måtte ta. Så går fortere å regne seg frem til flere trekk, og så utføre dem.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...