Gå til innhold

Greit opsett. Redigering, musikk, gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingenting å utsette på det oppsettet jeg, kabinettet har jeg ingen kjennskap til. Så skal ikke uttale meg der, og MX518 passer ikke i min hånd. Men folk er forskjellige ;)

Skrevet

Flott oppsett, men om du har råd så anbefaler jeg på det sterkeste å kjøre på med en ssd på 60-120GB. Trenger ikke være nyeste generasjon. Det gjør underverker når jeg holder på med Cubase og Premiere...

Skrevet

PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon!

Til bIsk0p:

NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet.

Skrevet

PSU-kablene kan bli litt korte (8-pin til CPU i toppen av kabinettet), men ellers er dette kanon!

Til bIsk0p:

NZXT Phantom er et kabinett som ligger nesten helt oppe i toppen rett under Raven/Fortress 02, Raven 03, Bitfenix Colossus og HAF X. Fordelen med Phantom er at det har et stilig utseende og innebygd viftekontroller for alle vifteplassene i kabinettet.

Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning?

Skrevet

Til bIsk0p:

Kommer disse til og bli farlig korte? eller bør jeg bytte strømforsyning?

Kabelen skal visstnok være kort i Define R3, så om du går over til TX V2 650W (Phantom har enormt med plass å gjemme vekk kabler på), eller kjøper en forlenger er opp til deg.

Jeg ville uansett prøvd å rute alt av kabler bak hovedkortet.

Skrevet

går det ann og kjøpe en slik forlengelses kabel på dustin?

8-pin til 8-pin

Jeg hadde personlig bare kjøpt en GS 600W, da Phantom er stort nok til å gjemme unna en haug med kabler og GS 600W sikkert er litt bedre.

Vil denne kunne takle sli med samme kort i fremtiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...