Gå til innhold

tips til LCD skjerm


han der

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To av de svært få LCD skjermene i den prisklassen av bra kvalitet (dvs. duger til video og spill) er Samsung og Hyundai sine skjermer....men Samsung'ene i den prisklassen har ikke dvi inngang. Da må du hoste opp mer penger.

 

Hyundai Q17 har derimot det (NB! kun noen versjoner), og den ble kåret til "best i test" på http://www4.tomshardware.com/display/20030...0626/index.html

 

-ull-2k-

Lenke til kommentar

LCD skjermene går vel ned i pris etterhvert de også, de store også. jeg synes det er veldig fint bilde på min LCD skjerm iallefall. jeg har en Fujistsu Siemens 17 tommers LCD. jeg ser stor forskjell fra LCD til CRT skjermer ja. mye skarpere bilde på LCD skjermene, men det har vel kanskje noe med skjermkortet å gjøre også. dessutten så tar de mye mindre plass LCD skjermene. hvis man ser på en 17 tommers LCD å en 19 tommers CRT skjerm så ser man at 19 tommeren tar mye mer plass.

Lenke til kommentar

Jeg sier det atter en gang: ta en kikk på Compaq TFT 1825. Det er en 18" skjerm som har minimalt med plast rundt selve skjermen, den har mulighet for å snu skjermen 90 grader, har hev/senk/sving/tilt på armen og ser helt utrolig rå ut :-)

 

Sammenlignet den med en NEC Multisync 1860NX som kostet over dobbelt så mye, NEC'en så ut og virket som den var over dobbelt så billig.

 

Rart at ingen anbefaler Compaq-skjermer, de lager svært gode skjermer for tiden (1520, 1720, 1825, 1925, 2025). Det beste er alikevel prisen, 2025 (20") koster så vidt over 10K!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...