Zlatan92 Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Hei. Jeg jobber med IT telefon support. En bruker ringte inn til meg og samtalen gikk slik (dette er en helt sann historie): Jeg: ""IT support" (firmanavn), du snakker med "Alex" (navn)" Kunde: "Hei, jeg får ikke koblet opp på hjemmekontor!" Jeg: "Ok, hva skjer når du forsøker?" Kunde: "Jeg får bare en feilmelding" Jeg: "Hva står det i feilmeldingen?" Kunde: "Det husker jeg ikke, jeg prøvde igår kveld. Nå er jeg på kontoret." Jeg: "Ok, det du kan gjøre er å teste igjen ikveld. Når du får feilmeldingen kan du ta ett skjermbilde og sende den til oss på mail" Kunde: "Njaa... Vet ikke om jeg gidder det. Jeg har ikke kamera.. Blir så mye stress å måtte låne kamera, og laste bildet inn på PC'en og sånn..." Jeg: "Åååh... Hehe. Nei, du kan bare trykke Print Screen på tastaturet, og lime bildet inn i ett word dokument!" Kunde: "Ååå, går det ann!?" Jeg: "Ja. Faktisk, hvis du holder ALT inne og trykker Print Screen - så får du bare med deg selve feil meldingen istedet for hele skjermen" Kunde: .... (blir stille noen sekunder) Kunde: "Hvordan i all verden skal jeg klare å holde ALT inne mens jeg trykker på printscreen?!??" Jeg: "Nei, jeg mente tasten ALT på tastaturet... Den ved siden av CTRL vet du" Kunde: "ÅÅJA!!! HAHAHAHAHHA" Jeg: "HAHAHAHAHAHHA" Vi hadde latterkrampe dritlenge. Noe dere også har opplevd morsomt som dere vil dele med oss? 3
itsjasonyall Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Er en grunn til at det fins egne emner/tråder hvor ting samles innpå forumet, for å slippe masse rot og unødvendige tråder.
Zlatan92 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 litt småmorsom, men sikkert gøyere irl. Ja, er nok det. Det du kan gjøre er jo å prøve dette hjemme. Ta en tlf og lat som du er telefonselger og følg alle replikkene så ser du det
Zeph Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Bruk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127165
Anbefalte innlegg