Gå til innhold

Flott service av Netshop


Anbefalte innlegg

Da er det bare å gi 10 nye stjerner til NetShop. Fikk kjemepeservice igjen og ny strømforsyning er på vei.

 

De som klager på NetShop bør kanskje gå litt i seg selv. Hvis de oppfører seg som et r*ssholl så er de ikke sikkert at velviljen er så stor i andre enden. Vet i fra når jeg selv jobbet i butikk at det ikke alltid var like enkelt å være proffesjonell når folk kom inn i butikken og oppførte seg som om de eide stedet.

 

hvis det er mine svar du sikter til, så skyter du i blinde. gå inn i seg selv? min sak er godt dokumentert over her.

 

jeg er vel noe av det høfligste man kan treffe på andre siden av en telefonsamtale. vel og merke, helt til at man som seriøs aktør som netshop begynner med kontrabeskjeder som grenser til løgn og ansvarsfraskrivelse så det suser etter for å slippe unna sitt økonomiske ansvar.

 

kom tilbake hit hvis du noen gang kjøper deg en ny bil der lakken faller av etter 8 mnd hvorav bilselger hevder at dette ikke går på garanti da bilens primære oppgave er å rulle fremover.

 

kom tilbake da, å si at du måtte gå inn i deg selv...

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skyter i blinde. Den kommentaren var ikke myntet på noen spesielt. Men hvis du leser rundt omkring på forumet så vil du oppdage at det er mange som slenger ubegrunnet dritt om butikker. Men som alle plasser der det jobber mennesker så kan vel feil forekomme.

 

Hadde den vært myntet på deg så hadde jeg antakelig sitert deg. Jeg har ikke lest saken din. Ikke bryr jeg meg nevneverdig om den heller. Personlig har jeg svært gode erfaringer med nesten alle nettbutikker jeg har handlet fra. Med unntak av to - den ene vipper vel på konkursens rand og den andre eksisterer ikke lengre.

Lenke til kommentar

at du er fornøyd er vel og bra, men hvis du ikke bryr deg om andre saker forstår jeg ikke hvorfor du så innstendig ber andre om å gå "inn i seg selv" når de ikke er fornøyd?

 

da holder det faktisk å si at du er fornøyd.

Endret av (ODIN)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg brydde meg ikke ganske enkelt fordi det så ut som du allerede hadde diskutert den i to andre tråder og da trengte du vel ikke å dra den inn i en tredje tråd?

 

For å svare på det andre; hvis mine uttalelser ikke gjelder deg, så overse dem. Det finnes søringer som sier at alle nordlendinger er late. Skal jeg bry meg da? Jeg er norlending men jeg føler ikke at jeg er lat. Men det finnes garantert late norlendinger. Men siden det ikke gjelder meg så overser jeg dem.

 

Det finnes nok av frekke folk som prøver seg på alt mulig rart og når de ikke lykkes så starter de en svertekampanje her på forumet mot butikken. Det var ganske enkelt det jeg siktet til. Jeg er sikker på at mange kunne fått en service utover hva de egentlig hadde krav og rett til hvis de hadde vært litt hyggelige istedet for å gå rett i strupen på butikken de handlet hos.

 

Og jeg understreker at jeg har ikke lest saken din og vet ikke hva du har sagt og hva NetShop har sagt. Har du vært hyggelig og NetShop bare tverr så gjelder fremdeles ikke mine utsagn mot deg.

 

Men NetShop er jo en av butikkene med høyest score i brukeromtaler og siden mennesker som regel er ivrigere på å gi ris en ros så vil jeg tro at NetShop yter generelt god service og derfor må jeg innrømme at jeg ofte lar tvilen komme netbutikken til gode inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...