Gå til innhold

Fototreff i Halden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forresten, noen som har pol. filter i 52mm størrelse? skulle gjerne testa ut før jeg bestemte meg om jeg skal bestille til meg selv:)

Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi?

 

 

edit: for sent!

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi?

Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet.

Lenke til kommentar

Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi?

Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet.

Okei, men det ser ut som det løser seg likevel :)

Lenke til kommentar

Jeg har som jeg ikke bruker for tiden. Det er ikke til salgs, men du kan få låne det litt. Et ND8 også? Jeg vet ikke om jeg blir med til Halden den 18., men jeg kan jo forsøke å sende med Tomsi?

Det hadde nok ikke vært en så god ide, da det er stor sannsynlighet at jeg ikke kan komme på dette treffet.

Men du er jo alltid med! :dontgetit:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...