Gå til innhold

Lady Gaga krever alle rettigheter til konsertbilder


Anbefalte innlegg

Artikkelen du nevner beskriver at Lady Gaga tjente omkring 138 millioner dollar på turneen også, men det ser jeg du har unlatt å nevne.

 

Og nei, når man først tjener så mye er det faktisk ikke forståelig at man blir så grådig.

Utelot å nevne? Å begynne å snakke om tall uten å ha alle tall på fortjeneste og sluttresultatet i regnskapsåret blir heller meningsløst. "tjente", litt barnehagementalitet der.

 

Og det er er vel her den ekte grådigheten kommer frem i disse kommentarene og rundt de som klager på at de ikke får tjene penger på hennes merkevare.

 

Hvis hun har klart å gå konkurs, så burde hun a) lært seg litt mer om økonomi b) eventuelt ansatt noen andre til å ta hånd om økonomien sin.

 

Det er bare rein og skjær inkompetanse hvis hun har klart dette.

 

Angående spørsmålet om kontrakten: Slike som krever slikt bør boikottes.

Det høres ut som "rein skjær inkompetanse" å tro at Laday Gaga skulle håndtert slike formaliteter selv.

 

Det tror jeg egentlig ikke. Men når hun klarer å gå konkurs, må man jo undre seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De grådige er jo strengt tatt alle som vil tjene penger på henne :)

 

Jeg synes "denne tidens vederstyggeligheter" finnes i helt andre ledd enn de som ønkser å tjene penger på sitt talent for seg og sitt selvvalgte team. Ellers tror jeg nok hun klarer å sørge for at hun er profilert nok.

 

Nå syns jeg ærlig talt du bommer litt kraftig på spikeren. :)

 

Lady Gaga er faktisk den som vil tjene penger på fotografer hun ikke er villig til å betale for deres tjenester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...