Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er max forvirra akkurat nå


Anbefalte innlegg

Okei, skal prøve å forklare så godt jeg kan.

 

En helg for ca. 3 uker siden (russetreff) traff jeg en jente. Vi kom veldig godt overens, og tilbrakte hele helgen sammen. Kyssa masse, hadde sex osv. Dere skjønner greia.

Hun fortalte meg at hun begynte å få følelser for meg, og at hun absolutt ikke ville kutte kontakten etter helga var ferdig. Vi utveksla nummer osv.

 

Da jeg kommer hjem og skal legge henne til på Facebook (som vi avtalte) ser jeg at hun har type. Noe hun ikke sa noe om til meg i det hele tatt.

 

Etter mange sms og chattesamtaler kommer det frem at typen hennes er utro mot henne, og at det er derfor hun er keen på meg.

 

Hun bor litt langt unna (ca. 3 timer) så vi har lengtet veldig etter hverandre i ettertid og har avtalt at vi må prøve å få til et møte snart. Det som er så rart er at jeg får så mange miksa signaler føler jeg. Akkurat som at hun lyver til meg og prøver å "sno seg unna" hele tida. Eksempel:

 

- Avtalte å møtes på neste russetreff som vi begge skulle på. Dagen før treffet sier hun at vennene hennes plutselig ikke skal nedover alikevel, og at hun har mista billetten sin.

 

- Maste om at jeg måtte fikse webcammet mitt på msn, fordi hun hadde så lyst til å ha webcamchat. Når jeg endelig hadde fiksa det, så plutselig "fungerte ikke hennes lenger".

 

Nå i morgen var det meningen at hun skulle komme ned og tilbringe helga sammen med meg. Jeg hadde en sterk følelse av at noe kom til å "komme i veien". Og jeg hadde rett. Dette møtet har vært planlagt i 2,5 uker. Har sendt mange hundre sms frem og tilbake i løpet av disse to ukene, hvor hun skriver hvor mye hun savner meg, gleder seg til å kysse meg igjen, holde rundt meg igjen, ha sex igjen......Hun sier også at jeg var den første hun hadde sex med, noe jeg synes er rart siden hun har en kjæreste på 29 år (vi er begge 19) som hun har vært sammen med i 6 mnd.

 

Så plutselig får jeg melding i går, om at moren hennes har vært i en alvorlig bilulykke. Frontkollisjon med en semitrailer og ble most inn i fjellveggen. Hadde ligget under operasjon siden klokka 16.30 dagen før. Det som er rart, er at jeg fikk en sms av henne klokka 17. samme dag, og da nevnte hun ingenting om noen ulykke. En ulykke av den sorten pleier jo også å havne i lokalavisa ihvertfall, men finner ingen spor av noe, noe sted. Sjekker facebookveggen til nære familiemedlemmer, og ser at de bedriver helt andre aktiviteter enn det som er normalt om deres egen søster ligger i operasjon.

"Siste nytt" er at moren ligger i koma på sykehuset og at det ikke er sikkert om hun overlever eller ikke. Rett etter jeg fikk denne meldinga, skriver hun på facebook "Film og kjæresten!! <3 <3". Hvem ser på film og "koser seg" om moren dems ligger i koma, liksom? Noe som ikke stemmer helt.

 

Det virker som at hun alltid finner på unnskyldninger som gjør at vi ikke kan få til det vi "vil" eller har planlagt. Men på den annen side, hvem ved sine fulle fem spøker om sin egen mors liv?

 

Og hvorfor fortsetter hun å skrive til meg om at hun er kjempeinteressert og forelsket i meg, hvis hun egentlig ikke vil treffe meg igjen? Er så sykt forvirra at jeg nesten ikke klarer å tenke rett. Fordi jeg er sykt betatt av denne jenta og klarer nesten ikke tenke på annet.

 

Hva tror dere det er som foregår? :(

 

Huff dette ble kronglete innlegg. Beklager det :)

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun virker ikke helt stabil nei. Rimelig saftig å lyve om moren sin på den måten. Mitt råd er å kutte kontakt. Evt konfrontere henne med det du har skrevet her og si at du liker henne og sånt, men hvis ikke hun er helt dønn ærlig fra nå av og sier hva som foregår så vil du kutte all kontakt med henne.

 

leif

Endret av Jefe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

vel hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen...... Film og kjæreste <3<3 offentlig på FB, mens hun til deg skriver at moren er i koma..... hmmm mange ugler i mosen her ja......

og ja. ulykker av den typen ville kommet i Avisen. og hvis veien er sperret (noe den vill blitt pga uthenting av pasient og flytting av bil osv) så ville det også stått opplyst på veivesenet sine sider.

 

nei hun her virker som en Lure***. gjør deg selv en tjeneste, og prøv å holde deg passiv..... prøv å virke litt mindre interresert i henne, og se hva som skjer.

(det kjekkeste hadde vært om jeg hadde feil i dette inlegget. men har et par venninner som oppfører seg ganske likt mot andre menn)

Lenke til kommentar

Har litt lyst til å konfrontere henne, men er så redd for at denne ulykken faktisk har skjedd, og at jeg driter meg rett ut og at hun ikke vil ha noe mer å gjøre med meg fordi jeg kunne tro noe sånt om henne.....

 

Har tenkt litt på å sende en meld til besteveninna hennes og spørre henne (for hun vet det garantert om det evnt. har skjedd). Men hvis hun da forteller det videre så er jeg like fucked som jeg skrev over...

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Konklusjon: hvis bilulykken kun var tøv, vil hun garantert ikke ha mer kontakt med deg.

 

leif

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Hmm ja, kanskje jeg burde bare la være å ta noe mer kontakt og se hva som skjer.

 

Har forresten enda mer som styrker teorien min om at hun er litt rar. Når hun skulle komme på besøk i morgen, hadde hun visstnok fått eksen til søstra si til å kjøre henne helt ned hit. Han skulle da sove på hotell i Oslo hele helga, kun for å hente henne og kjøre henne hjem igjen :p Gratis.

 

Alt virker så rart

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

Lenke til kommentar

Hun oppfører seg som en usikker fjortiss spør du meg.. :p

Hold an litt til, ikke ta så mye kontakt og se hva som skjer. Eventuelt får du bare konfrontere henne og høre hva greia egentlig er. Og når du tenker etter vil du vel ikke være sammen med en usikker og uærlig person vil du vel? :ermm:

Lenke til kommentar

Og når du tenker etter vil du vel ikke være sammen med en usikker og uærlig person vil du vel? :ermm:

Nei, det vil jeg ikke. Det er bare det at jeg har så utrolige sterke og gode minner fra de to dagene vi tilbrakte sammen. For der og da virket hun helt normal. Bortsett fra at jeg også der, merket at hun småljugde litt.

 

Får nok som jeg sa bare kutte kontakt.

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

Lenke til kommentar

Og når du tenker etter vil du vel ikke være sammen med en usikker og uærlig person vil du vel? :ermm:

Nei, det vil jeg ikke. Det er bare det at jeg har så utrolige sterke og gode minner fra de to dagene vi tilbrakte sammen. For der og da virket hun helt normal. Bortsett fra at jeg også der, merket at hun småljugde litt.

 

Får nok som jeg sa bare kutte kontakt.

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

 

Uff, det er så trist at folk skal lyve hele tiden.. Minner meg om ei venninne jeg hadde når JEG var fjortiss, hun ljugde hele tiden om småting og det var ingen grunn til det engang.. :ermm:

Lenke til kommentar

Konklusjon: hvis bilulykken kun var tøv, vil hun garantert ikke ha mer kontakt med deg.

 

leif

I følge veninna hennes som jeg nettopp fikk svar fra så har ulykka faktisk skjedd, men det var ikke mora hennes men stemora hennes.

 

Så på en måte var det tøv, for hun har skrevet til meg som om det var hennes egen mor sitt liv som sto på spill.

 

Lurer bare på hvorfor hun skriver til meg som om hun vil holde kontakten liksom. Er det så jævla vanskelig å bare si til meg at hun ikke er interessert, istedetfor å lyve om det.

 

Postet av anonym: 595d3c3832b3df6b479073bf1e446856

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...