Gå til innhold

Hvilken Android-telefon ville dere valgt av disse?


Anbefalte innlegg

Dersom valget deres stod mellom Samsung Nexus S, Sony Ericsson Xperia Arc, Samsung Galaxy S og Htc Incredible som en outsider, hvilken ville dere valgt?

 

Ha i bakhodet at telefonen hovedsakelig skal brukes som en telefon, i tillegg til Spotify og surfing hovedsakelig.

 

Det er særlig Nexus S og Xperia Arc jeg vil høre erfaringer fra, disse to har jeg ikke vært borti.

 

HTCen er en outsider siden jeg har Desire Z idag og føler de blir veldig like. Hovedgrunnen til at jeg bytter ut Zen er en veldig lite responsiv skjerm, mye mindre responsiv enn f eks Desire med AMOLED-skjerm. Fint om noen har noen synspunkter på dette med de nevnte telefonene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xperia arc

+ Har et bra kamera veldig rask lukketid til å være mobil. Batteri tiden er veldig bra til å være android, min har vart i 2dager 4timer 47min og har 12% strøm og da har jeg ringt et par timer hver dag, hørt på musikk, tatt bilder surfa på nett og vært på facebook og sjekka mail.

lyden er veldig bra, fin skjerm.

 

- Hakker ved filming på HD 720p.

- Kommer opp ukjentfeil. på kamera etter jeg har tatt 7-8 bilder.

 

NB: Sony Ericsson har sagt at det kommer en oppdatering til 2.3.3 i løpet av 1mnd og da skal dette bli ordnet.

 

Bare å spørre om det er noe mer dere lurer på :)

Lenke til kommentar

Xperia arc

- Kommer opp ukjentfeil. på kamera etter jeg har tatt 7-8 bilder.

 

skjer det hver gang du har tatt enn 7-8 bilder? eller kun første gangen du hadde tatt ca 7 bilder?(eks når du tar bilde 16-17 har den feil meldingen kommet flere ganger da eller bare de gangen du tatr 7-8 bilder i et?? )

Lenke til kommentar

Xperia arc

- Kommer opp ukjentfeil. på kamera etter jeg har tatt 7-8 bilder.

 

skjer det hver gang du har tatt enn 7-8 bilder? eller kun første gangen du hadde tatt ca 7 bilder?(eks når du tar bilde 16-17 har den feil meldingen kommet flere ganger da eller bare de gangen du tatr 7-8 bilder i et?? )

 

Jeg vil si det skjer hver gang uten om når jeg tar 2-3 bilder....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...