Gå til innhold

Airport Express - Itunes og alternativer


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Sitter og leker litt med en plan om å bygge et trådløst musikkanlegg i heimen, med mulighet for å styre musikk til forsjellige zoner fra flere forskjellige enheter, uavhengig hvor jeg er. Har jeg lyst å spille musikk på soverommet, fra en tablet så kan jeg gjøre det, uten å koble til ledning.

 

Lyst å spille av musikk i stuen, fra pcen koblet til tv, sure, forsatt samme playlist tilgjengelig.

 

For øyeblikket så ser det rimeligste, og det med flest funksjoner (men også noen drawbacks) ut til å være

 

Itunes på en stasjonær maskin, ha hele musikk samlingen her. - der et det jo rimelig lett å lage masse forskjellige playlists.

 

Flere airport express bokser koblet opp til det trådløse nettverket hjemme, og hver sin lydenheter (alt fra hjemmekinoanlegget i stuen, stereoanlegget på soverommet, og pc høyttalerne på toppen av skapet på badet)

 

Deretter kan jeg ha itunes på en ipad, på forskjellige pcer etc.

 

Via itunes kan jeg da styre musikkens om ligger på den stasjonære maskinen ut til de forskjellige lyd enhetene som er koblet opp via airport expressene.

 

Men: Jeg liker ikke itunes, og jeg vil ha en android tablet. Noen som vet om en tilsvarende løsning som finnes for android, og som ikke krever itunes?

 

~Cral

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...