Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har brukt 30D i mange år... kjøpt med 7D og er litt lost...

 

Er det noen som har testet denne:

http://michaelthementor.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=17

 

Hvilke lyssterk normalzoom kan dere anbefale...

 

Har hatt Sigma 18.50 F2,8 EX, var godt fornøyd men savnet litt på telesiden...

Har også en Canon 70-200 L F2,8 som jeg virkelig elsker... tar mest actionfoto

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruksanvisningen kom jeg langt med, kom fra samme kamera som deg også =) Menyen er annerledes, så var egentlig det jeg "slet" mest med, eller så har belysningsknappen for topLCD flyttet seg, fått en Mfn knapp. En ting jeg ville sjekket ut i bruksanvisningen er det nye fokussystemet og hvilke muligheter det gir deg. (er endel flere enn på 30D) samt Live-view (trykke på start/stop knappen). er veldig mye det samme basic som 30D =)

Lenke til kommentar

Grattis med kamera ja! Har samme selv. Og benytter meg nok ikke godt nok av mulighetene som ligger der. Kom fra 350D selv. Prøv å finn ut av de funksjonene du synes var nødvendig på 30D'n din. Let fram i bruksanvisningen om det trengs. Ellers lå jeg og kikka igjennom bruksanvisningen på sengekanten. Fikk ikke sove for jeg måtte fiple på kameraet :)

 

Synes det virker drøyt med ei bok til 38$ for å bli kjent med kameraet. Er sikkert mye nyttig der, men det klarer du sikkert å gjette deg fram til etter hvert. Fint mulig å spørre på forum om det er noe du lurer på også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...