Gå til innhold

[HTC Desire HD] Java-applets fungerer ikke?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg desire hd og tenkte jeg skulle sjekke nettbanken. Men det viser seg at javaappleten for innlogging ikke kommer opp.

Noen som har tips og råd ?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke helt jeg. Jeg har HTC Desire ( Ikke den med HD - som du har, selv om jeg er >3 i den )

 

Vel, Er usikker. Men du kan jo prøve å gå på det jeg grør, for å sjekke instillengene

 

>Instillener>Trådløs / Nettverks instillenger > Og så sjekker du der.

 

Det er stor sannsynelighet for at du ikke finner det der. Da har jeg ett annet råd:

 

Gå inn på internet ( nå kan du være frakoblet )

 

Trykk på en "Meny" knapp, eller noe lignende ( litt usikker på hva som er hos deg ) Så går du på instillinger og sjekker instillingene der, Tror det kan være nyttig.

 

Håper dette hjalp deg, selv om jeg tror det ikke gjorde det for jeg er rimelig usikker på hvordan dette problemet kan fikses, Lykke til.

 

- Et annet råd: Pass på at du bruker hjemme-nettverket ditt! Altså ikke det mobile nettverket ( mobilt nettverk ) det kan koste penger og gjør vanligvis det, dersom du ikke har en avtale med abonnementet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg desire hd og tenkte jeg skulle sjekke nettbanken. Men det viser seg at javaappleten for innlogging ikke kommer opp.

Noen som har tips og råd ?

Som nevnt støtter ikke android java applets. Hvis banken ikke gir mulighet for innlogging uten java via en link på innloggingssiden el. (f.eks DnBNOR har dette), får du ikke brukt nettleseren til å logge på. Hvis du er heldig har banken din en app i market, søk på mobilbank. Seri det minste Skandiabanken, DnBNOR, Sparebank1 og Nordea har slike apps.

Lenke til kommentar

Terra har en haug av nettbankapps nå, jeg bruker selv Lillestrømbanken sin..

Den autentiserer mot mobilnummer, og krever at WiFi slås av (den gjør det selv etter å ha spurt deg om lov..)

Det forutsetter altså at du har lagt inn mobilnummeret ditt i mobilbankstyret inne på nettbanken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...