Gå til innhold

Galaxy S ingen reaksjon på pcn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan være, men skal da funke uansett egentlig, kabel er kabel, med mindre produsent har gjort noe merkelig. Lader telefonen? får du noe spørsmål om å koble til, lade eller noe lignende på tlf?

 

Telefonen lader.

 

Dette står under "help sidene" i Kies.

post-217818-0-50486700-1305929146_thumb.jpg

Endret av Vegard-K
Lenke til kommentar

Da ser det ut til at samsung tvinger deg til å bruke dems kabler. Jeg bruker en nokia kabel på min sony ericsson noen ganger, da sony kabelen står i hovedmaskinen. Men du kan jo prøve å låne en orginal kabel og se om det funker med den, funker det, så har samsung tvingt deg til å bruke dems kabler.

Lenke til kommentar

Hjelper kanskje om du også avinstallerer Kies så installerer på nytt. Prøv også å restart mobilen din.

 

Det jeg vet fra tidligere erfaring er at det hjelper også å gjennomopprette mobilen, men det tror ikke du har så særlig lyst til det.

Lenke til kommentar

Oida, ville egentlig ikke tatt noen sjangser på oppgradering av android da.. Har selv xperia x10imini, hvor det samme skjedde med usb kabelen, måtte bøye den. Prøvde å opptatere den, men midt i ente det med bluescreen. Debugget filen, og det var usb driveren sin feil. Jeg tok ut tlf når bsod var borte, og når jeg da satt den inn igjen, same shit. Ny kabel og det funka. Så gjør det på eget ansvar. Heldigvis funka det å legge inn custom rom på telefonen min, for å så legge inn igjen orginal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...