Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av pc


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nesten ingen anelse om hva som er bra eller dårlig pc så vil trenge litt hjelp her..

Er det noe jeg burde ha bytta ut? Passer det her i lag? Vil d gi bra ytelse osv? Kjøling bra? og hva enn dere har å tilføye :p

 

Kabinettet

CM Storm Scout Midi Tower Sort

 

Strømforsyningen

Silver Power SP-SS500 500W PSU

 

Hovedkortet

MSI P67A-GD80 B3, Socket-1155

 

Prossesor

Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500

 

Minnebrikken

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9

 

Skjermkortet

Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX

 

Hardisken

Western Digital Caviar® Black 1TB

 

SSD Hardisk

Corsair SSD Force Series™ F115, 115GB

 

DVD

Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S

 

Trådløst internett

D-Link 11n PCI DWA-547 EU

 

 

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI-hovedkort er ikke egentlig noe jeg vil anbefale. ASUS P8P67 PRO har alt du kan noensinne trenge.

 

Angående strømforsyning vil jeg kun anbefale Corsair-modeller fra Komplett.no. Om du vil kikke på andre nettbutikk er ModXStream Pro 600W både billig og bra.

 

Storm Scout er et kabinett som er lett å bære med seg, men ikke forvent lav støy eller fantastisk kjøling.

 

i5-2500k koster like mye og gir deg mulighet til å overklokke når du får en kjøler på.

 

Spinpoint F3 1TB er i praksis like rask som Caviar Black 1TB.

 

Ellers hadde jeg vært skeptisk til å kjøpe et internt trådløst netteverkskort som kjører på PCI. Kjøp likegodt USB da. lag vil du få uansett.

Lenke til kommentar

MSI-hovedkort er ikke egentlig noe jeg vil anbefale. ASUS P8P67 PRO har alt du kan noensinne trenge.

 

Angående strømforsyning vil jeg kun anbefale Corsair-modeller fra Komplett.no. Om du vil kikke på andre nettbutikk er ModXStream Pro 600W både billig og bra.

 

Storm Scout er et kabinett som er lett å bære med seg, men ikke forvent lav støy eller fantastisk kjøling.

 

i5-2500k koster like mye og gir deg mulighet til å overklokke når du får en kjøler på.

 

Spinpoint F3 1TB er i praksis like rask som Caviar Black 1TB.

 

Ellers hadde jeg vært skeptisk til å kjøpe et internt trådløst netteverkskort som kjører på PCI. Kjøp likegodt USB da. lag vil du få uansett.

 

hva er forskjell på intel socket og AMD?

 

Trådløst må jeg uansett ha :\ bare en tp inngang.. (sokkelleil.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...