Gå til innhold

Burde P500 takle Angrybirds?


Anbefalte innlegg

Nå er jeg ikke så vant med telefonspecs og hva slags krav applikasjoner bruker å stille, men scenarioet er som følgende;

 

Hun har en halvårsgammel LG P500 som er forholdsvis stock. Har Dolphin HD, imdb og ett par slike applikasjoner. Lastet ned alle Angrybirds-versionene fra marked i helga, men etter ett par levels begynner det å lagge ganske seriøst.

 

Sliter telefonen med å dra disse spillene, eller er det noe annet som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinvaren skal være god nok, problemet ligger i programvaren(blant annet skaper kernelen til LG litt problemer med touchen). Mange som får det til å gå helt glatt med litt tweaking, og det er håp om at LG's offisielle Gingerbread vil ordne opp i mye av det(og det skal forhåpentligvis skje i juli). Ser for eksempel her xda-developers. Om du ikke redd for å fikle med telefonen er custom roms veien å gå. Etter hva jeg har lest er det ganske mye mer å hente ut av denne telefonen.

 

Jeg spiller Angry Birds helt ok på min P500(helt orginal), men noen av brettene lagger irriterende mye. SOm regel er det litt lagg akkurat i starten av et nytt brett, for så å gå ganske greit. Det ble ørlite bedre ved å oppdatere til 2.2.2, så om ikke annet kan det være verdt et forsøk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...