Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011: Focus Magazine May


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skal ikke kunne ha med minnepenn fordi da kan folk lure med seg sånn inernett sak som ligner sykt på minnepenn :p derfor anbefaler jeg dere IKKE til å prøve å bruke minnepenn, hvis dere absolutt vil prøve, i hvert fall print ut alt som backup :p

 

På skolen vår får vi lov til å ha med minnepenn, men det er sikkert fordi alt av internett på skolen vår er nede, utenom den siden vi skal inn på for å levere :p

Lenke til kommentar

Man skal ikke kunne ha med minnepenn fordi da kan folk lure med seg sånn inernett sak som ligner sykt på minnepenn :p derfor anbefaler jeg dere IKKE til å prøve å bruke minnepenn, hvis dere absolutt vil prøve, i hvert fall print ut alt som backup :p

Læreren min er ikke dum, og jeg nekter å skrive ut over hundre sider :)

Lenke til kommentar

Oi, dette lover ikke godt - jeg sovnet nettopp midt i forberedelsene mine!

 

On topic:

Vi fikk tips om å ta med info om Apartheid, og Nelson Mandela.

 

Her er en oppgave som kan vere i år også, da med Focus on Walking, Focus on Running og Focus on Going the Extra Mile.

 

Write a new text to fit in with one of the Magazine sections :

On the Street

OR

Changing Me

OR

Boxing

• State which section you are writing for and where you would place your text in

that section

• Relate your text to the topic

• Refer to at least one other text already in the magazine

• Introduce a different opinion/point of view

 

Hvordan ville dere løst det øverste punktet?

 

jeg hadde kanskje valgt noe som jeg kjenner meg igjen i :p assa hvis vi bytter ut alt med det vi skal ha nå, kan du jo for eks. skrive om en person i nærmiljøet som gjør mye mer enn det høyst nødvendige.. eller kanskje du vet om noen som løper... kanskje du vet om noen typer forskjellige løpe greier som skjer i ditt nærområde.. bare masse sånn :)

bedre å skrive om noe du kan kjenne deg igjen i, enn å skrive no random crap om noe du egentlig ikke har fulgt med så mye på :p

 

Man skal ikke kunne ha med minnepenn fordi da kan folk lure med seg sånn inernett sak som ligner sykt på minnepenn :p derfor anbefaler jeg dere IKKE til å prøve å bruke minnepenn, hvis dere absolutt vil prøve, i hvert fall print ut alt som backup :p

Læreren min er ikke dum, og jeg nekter å skrive ut over hundre sider :)

 

haha xD men det er jo ikke læreren din som skal sitte å passe på er det vel? baggene blir jo gjennomsøkt før det begynner og har du 100 sider???? O.O jeg tar bare noen raske notater og litt info om nelson mandela i tillegg til sitater så trenger jeg ikke mer :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode sitater som kan brukes?

 

Fra artikkelen "Small Miracle" (fant hele artikkelen på nettet), fant jeg dette sitatet jeg likte godt: "No matter what your obstacle is, you can overcome it. Take small steps. As time goes by, the steps will get bigger and you will reach your dream."

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode sitater som kan brukes?

 

Fra artikkelen "Small Miracle" (fant hele artikkelen på nettet), fant jeg dette sitatet jeg likte godt: "No matter what your obstacle is, you can overcome it. Take small steps. As time goes by, the steps will get bigger and you will reach your dream."

Link til artikkelen?

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode sitater som kan brukes?

 

Fra artikkelen "Small Miracle" (fant hele artikkelen på nettet), fant jeg dette sitatet jeg likte godt: "No matter what your obstacle is, you can overcome it. Take small steps. As time goes by, the steps will get bigger and you will reach your dream."

Link til artikkelen?

 

http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-243-297--13225-1-1-2,00.html

Lenke til kommentar

Hei. Noen som vet om stavekontroll er lov?

 

Ja, det er lov. Ihvertfall her :)

 

Jeg mener på eksamensdagen????

 

På min skole er det lov med stavekontroll på eksamensdagen.

 

ok, hvor er din skole?

 

Østfold :p

 

det skal være lov til å ha stavekontroll på dataen :p vi får ha det her og :p du legger merke til det hvis de har skrudd det av.. og det er bare å skru det på igjen så det er ikke vits for dem å ta det bort :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt en del notater i hvert fall. Har sitti og tenkt på mulige temaer. Her er det jeg tror da:

 

Beauty Ideals in foreign countries.

 

Discrimination of black people.

 

Fight for equal rights eller make a difference (Nelson Mandela)or other places or society in the world that needs a change, like they needed in South Africa.

 

Oppression of natives, and the consequences of that. f.ex that the native people have a hard time adjusting society, due to the oppression.

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt en del notater i hvert fall. Har sitti og tenkt på mulige temaer. Her er det jeg tror da:

 

Beauty Ideals in foreign countries.

 

Discrimination of black people.

 

Fight for equal rights eller make a difference (Nelson Mandela)or other places or society in the world that needs a change, like they needed in South Africa.

 

Oppression of natives, and the consequences of that. f.ex that the native people have a hard time adjusting society, due to the oppression.

Kunne du delt notatene dine?

Legger snart ut mine notater!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...