Gå til innhold

Komplett erfaringer


Anbefalte innlegg

Har bestilt pc fra komplett. Bruker tollpost og lurer på hvor lang tid det tar fra sandefjord til aalesund. Besilte onsdag kveld.

 

1 av 1 kolli Hentet hos avsender. LARVIK 2011-05-12 10:27

1 av 1 kolli Inn på terminal. LARVIK 2011-05-12 11:47

1 av 1 kolli Inn på utgående enhet. LARVIK 2011-05-12 16:04

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg hadde dårlig erfaringer med komplett, når jeg bestile ram brikker.

 

1. Jeg bestilte 4 stk ram brikker og det gikk 1 dag

2. Prisen gikk ned 50 kr per ram brikke.

3. Jeg kansererte ene bestilling og bestillte ny sett etter komplett sin råd.

 

Dagen etter fikk jeg beskjed at komplett gjorde en oppgradering som førte til at den ene bestillingen ikke ble kanselert, så jeg fikk dobbelt opp.

 

Heldigvis dekket komplett da frakt for den ene minnebrikkesettet man jeg syns dette var irriterende.

 

Ellers har jeg ikke så god erfaringer med selgerne der, siden jeg kjøpe forsterker som viste seg å være dårligere en selgeren påsto da jeg fikk samme forsterker 2000 kr billigere et annet sted bare et annet merke.

 

Men ellers syns jeg komplett har gjort det grei ellers.

Men slik jeg har erfaringer nå vil jeg heller anbefale netshop selv om komplett er god på support.

 

Netshop er nok mindre og kan prioriere sine få kunder bedre.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Gjennomfører 90% av netthandlingen min fra Komplett da jeg bor i Sandefjord og det er kort vei opp til lageret deres og jeg er stålende fornøyd så langt new_woot.gif, aldri hatt noe problem med dem. De eneste gangene jeg ikke handler fra Komplett er fordi de ikke har produkt X inne som jeg har lyst på, men det skjer veldig skjedent og er som oftest produkter som man ikke forventer at Komplett har, feks Arduino sett.

Lenke til kommentar

Jeg hadde dårlig erfaringer med komplett, når jeg bestile ram brikker.

 

1. Jeg bestilte 4 stk ram brikker og det gikk 1 dag

2. Prisen gikk ned 50 kr per ram brikke.

3. Jeg kansererte ene bestilling og bestillte ny sett etter komplett sin råd.

 

Dagen etter fikk jeg beskjed at komplett gjorde en oppgradering som førte til at den ene bestillingen ikke ble kanselert, så jeg fikk dobbelt opp.

 

Heldigvis dekket komplett da frakt for den ene minnebrikkesettet man jeg syns dette var irriterende.

 

Ellers har jeg ikke så god erfaringer med selgerne der, siden jeg kjøpe forsterker som viste seg å være dårligere en selgeren påsto da jeg fikk samme forsterker 2000 kr billigere et annet sted bare et annet merke.

 

Men ellers syns jeg komplett har gjort det grei ellers.

Men slik jeg har erfaringer nå vil jeg heller anbefale netshop selv om komplett er god på support.

 

Netshop er nok mindre og kan prioriere sine få kunder bedre.

 

har komplett selgere også nå?

Lenke til kommentar

Sergeren heter jo "Kjøp", og er en knapp. Den selgeren er også snill og prøver ikke å få deg til å heller kjøpe et annet produkt. Neida, men det går ann å ringe butikken, også får man snakke med en kundebehandler som kan legge inn bestilling for deg. Eller på godt norsk: en selger som gjennomfører et salg.

 

Jeg har hatt litt problemer med Komplett, men de har alltid ordnet opp til slutt. Men de burde hatt litt bedre kontroll over sine servicer syntes jeg. Det er og synd at man må klage, klage, kjefte og nesten true de før det skjer noe da.

Men jeg vil gjerne anbefale Komplett til mine venner og familie. Komplett er en trygg og god butikk i mine øyne.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...